فرماندار شادگان گفت: حل مشکلات مردم و امید آفرینی مشارکت حداکثری در انتخابات مجلس را به دنبال دارد.

 صالح‌زاده فرماندار شادگان در جلسه شورای اداری شهرستان شادگان با بیان اینکه دولت سیزدهم پای کار برای خدمتگزاری به مردم شهرستان است، گفت: دور بودن از حاشیه و تمرکز بروی کار باعث شده که اقدامات و پیشرفت‌های خوبی در شهرستان شده که در گزارش عملکرد ادارات ارائه شد.

او با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: باید تابع قانون و پاسدار رای مردم بود و فضای جامعه را با ایجاد شور و نشاط سیاسی برای افزایش حضور مردم در انتخابات فراهم شود.

فرماندار شادگان با بیان اینکه دشمنان انقلاب اسلامی با جنگ روانی و تبلیغاتی به دنبال دلسرد کردن مردم برای حضور در انتخابات پیش رو هستند، گفت: مردم باید با وجود تلاش دشمنان برای عزت و سربلندی ایران اسلامی در پای صندوق‌های رای حضور گسترده داشته باشند.

آقای صالح‌زاده با بیان اینکه اشتغال و کار فرهنگی اولویت شهرستان است، ادامه داد: ایجاد اشتغال و حل مشکل بیکاری از اولویت‌های مهم ادارات شهرستان در سال ۱۴۰۲ است.

او با بیان اینکه با تمام توان از کار‌های فرهنگی شهرستان حمایت می‌نمایم، گفت: دستگاه‌های فرهنگی با تشکیل جلسات با مبنای کار فرهنگی برای بهره‌گیری از دیدگاه‌های افراد نخبه و صاحب فکر با مدیریت موضوعات فرهنگی شهرستان اقدام نمایند.

فرماندار شادگان افزود: از شهرداری‌های تابعه شهرستان انتظار می‌رود که نیم درصد درآمد‌های خود را به موقع به کتابخانه‌های عمومی پرداخت کنند.  

آقای صالح زاده گفت: شهرداران شادگان، خنافره و دارخوین نسبت به ساماندهی ورودی‌های شهر‌های تابعه اقدام نمایند.

او با اشاره به اهمیت زیارت اربعین حضرت امام حسین (ع) افزود: امیدواریم امسال با اقدامات و برنامه ریزی ادارات جهت برگزاری اربعین امسال در این شهرستان اقداماتی به یاد ماندنی اتفاق بیفتد.

فرماندار شادگان با بیان اینکه همه ما موظف به برگزاری باشکوه مراسم اربعین هستیم، ادامه داد: از ادارات و دستگاه‌های اجرائی شهرستان انتظار می‌رود همه پای کار باشند و دست بدست هم بدهیم تا برنامه‌ای که امسال برای برگزاری اربعین طراحی شده با لطف و عنایت امام حسین (ع) باشکوه‌تر برگزار شود.

صالح زاده افزود: دستگاه‌های اجرایی و موکب‌های حسینی این شهرستان با عزم جدی برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به منظور خدمت به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.