کارت آزمون پروانه وکالت کانون‌های وکلای دادگستری منتشر شد

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور زمان دریافت کارت و برگزاری آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ را اعلام کرد.

علی صدر، سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور گفت: آزمون پذیرش متقاضیان پروانه کارآموزی وکالت کانون‌های وکلای دادگستری سال ۱۴۰۲ صبح روز جمعه ،۱۳ مرداد برگزار می‌شود.

سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور افزود: لینک مربوط به پرینت کارت و برگ راهنمای شرکت در آزمون از امروز دوشنبه ۹ مرداد بر روی درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت و داوطلبان می‌توانند نسبت به مشاهده و تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون اقدام و بر اساس آدرس تعیین شده بر روی کارت به حوزه امتحانی مربوط مراجعه کنند.

وی با بیان اینکه در این آزمون ۱۰۹ هزار و ۹۲۱ داوطلب ثبت نام کرده‌اند، افزود: ۵۱ درصد از ثبت نام کنندگان زن و ۴۹ درصد مرد هستند و این آزمون در ۶۰ دانشگاه و موسسه آموزش عالی و ۲۲۱ حوزه فرعی در ۳۴ شهرستان برگزار می‌شود.

صدر در پایان خاطرنشان کرد: داوطلبان برای آگاهی بیشتر از ضوابط آزمون نسبت به مطالعه دقیق اطلاعیه منتشر شده و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار