آغاز به‌کار دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری در اصفهان

دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری همزمان با ششمین نمایشگاه حمل‌ونقل و ترانزیت و دوازدهمین نمایشگاه حفاظت و ایمنی در اصفهان گشایش یافت.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه بین‌المللی اصفهان  گفت: گفت: بیش از ۹۰ شرکت در دوازدهمین نمایشگاه جامع مدیریت شهری حضور دارند که نسبت به سال گذشته بیش از ۲۰ درصد رشد دارد.

احمدرضا طحانیان افزود: این نمایشگاه به دنبال نمایش و عرضه توانمندی‌ها و فناوری‌ها، و ایجاد زمینه تبادل نظر و بیان اندیشه‌هاست که در این راستا ۱۲ نشست تخصصی و رویداد در مدت برپایی آن برگزار می‌شود.

 در این نمایشگاه بیش از ۹۰ شرکت فعال در حوزه‌های مرتبط  دستاورد‌هایی از جمله توربین‌های بادی برای تولید برق، پنل‌های خورشیدی، تجهیزات نوین آتش‌نشانی برای ارتقای امنیت در شهر اصفهان، دستگاه‌های هوشمند دریافت پسماند خشک و دستگاه اسکن تنه درختان برای تشخیص بیماری و پیشگیری از سقوط درختان که یکی از چالش‌های شهر اصفهان است به نمایش گذاشتند.

رویکرد این سه عنوان نمایشگاه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، گسترش کلان‌شهر‌ها و نیاز‌های خدماتی مورد نیاز شهروندان در حوزه شهری و صنایع مرتبط با آن، همچنین ارتقای کیفیت زندگی مردم در دوران توسعه شهرنشینی است.

این نمایشگاه از امروز تا ۱۳ مرداد از ساعت ۱۵ تا ۲۱ واقع در کمربندی شرق میزبان کارشناسان حوزه مدیریت شهری، حمل‌ونقل و حفاظت، ایمنی و عموم مردم علاقه‌مند به حوزه‌های خدمات شهری است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.