ایمانیه:

در توان خود باید برای حل مشکلات مردم اقدام کنیم/ می‌بایست همواره از تجربه‌های موفق و برتر، الگو برداری کرد

استاندار فارس گفت: باید به سهم خود و در توان و اختیارات استان برای حل مشکلات مردم قدم برداریم.

محمد هادی ایمانیه که به شهرستان آباده سفر کرده بود، بعد از ظهر امروز و طبق دستور دومین دور سفر به شهرستان‌های استان، با برخی از مردم شهرستانی مُنَبّت، در قالب میز خدمت، بی واسطه گفتگو کرد و به شنیدن مشکلات و مسائل پیش روی آنان پرداخت.

استاندار فارس با تاکید بر اینکه، طبق آموزه‌های دینی و سفارش پیشوایان دین مبین اسلام، هر مدیری می‌بایست قسمتی از وقت خود را به ملاقات رو در رو و بی واسطه با مردم اختصاص دهد و تمام توان خود را به کار گیرد تا گرهی از مشکلات مردم بگشاید.

ایمانیه که در این ملاقات مردمی، پذیرای چهل نفر از اهالی شهرستان آباده بود، بیشترین درخواست افراد را تسهیلات بانکی و وام‌های مورد نیاز به دلایل مختلف و متنوع عنوان کرد و گفت: فرآیند واگذاری تسهیلات نیازمند تغییر قوانین و تصمیمات ملی است، اما به سهم و در توان خود می‌بایست برای حل مشکلات مردم گام برداریم لذا منتظر ابلاغ تبصره ۱۶ هستیم تا بتوانیم در حد توان استانی، گرهی از مشکلات مردم باز کنیم.

او، اشتغال، خصوصا برای فرزندان را دومین موضوع مطرح شده از سوی مردم عنوان کرد و افزود: با همکاری صنعت استان و شرکت شهرک‌های صنعتی، در تلاش هستیم زمینه اشتغال جوانان را در حوزه‌های تولیدی فراهم کنیم.

بازدید سرزده استاندار فارس از کارخانه سیمان آباده

نماینده عالی دولت در استان در پایان سفر به شهرستان آباده و در مسیر برگشت به شیراز، بصورت سر زده از بخش‌های مختلف کارخانه سیمان آباده بازدید کرد.

استاندار فارس در پایان این بازدید سرزده اظهار داشت: گزارش‌هایی به بنده رسیده بود که در خصوص پرداخت حقوق و مزایای کارگران کارخانه مشکلاتی وجود دارد؛ ترجیح دادم خودم از نزدیک از کارگران بپرسم و بررسی کنم که متاسفانه موضوع صحت داشته است.

او با تاکید بر اینکه می‌بایست همواره از تجربه‌های موفق، الگو برداری کرد، افزود: هر سیستمی که به مشکل برمی خورد باید از تجربه‌های موفق موجود در کشور استفاده کرده و مشکلات را حل کنند.

ایمانیه تصریح کرد: این مسائل ریشه‌ای نیستند، چرا که اگر بود، باید همخ کارخانه‌های سیمان استان نیز همین مشکل را داشته باشند؛ باید دقیق‌تر بررسی و ضمن آسیب شناسی، نقطه ضعف مشخص شود و با اتخاذ تدابیر، موارد به سرعت مرتفع شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار