معاون صدای رسانه ملی:

استاد منوچهری هنرمند رادیویی تمام عیار بود

بخشی‌زاده نوشت: استاد منوچهری به معنای واقعی یک هنرمند رادیویی تمام عیار بود و همیشه خود را رادیویی و فرزندِ این رسانه گرم می‌دانست.

صدای ماندگار دوبله و استوانه بی بدیل نمایش‌های رادیویی زنده یاد استاد حمید منوچهری جمعه ۱۳ مرداد ماه از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح با حضور جمعی از دوستداران ایشان و اهالی فرهنگ و هنر، در محل ارگ تاریخی رادیو واقع در میدان ۱۵ خرداد برگزار و استاد در قطعه هنرمندان بهشت زهرا تدفین خواهد شد. همچنین مراسم ختم استاد فقید، یک شنبه ۱۵ مردادماه از ساعت ۱۵ الی ۱۶:۳۰ در محل مسجد جامع شهرک غرب برگزار خواهد شد.

علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی نوشت: ضایعه درگذشت استاد حمید منوچهری مصیبتی جبران ناپذیر برای اهالی رادیوست. ایشان که علاقه وافری به مولای عرشیان امیر مومنان حضرت علی علیه السلام داشت و با صدای گویا و تاثیرگذارش مجموعه شریف نهج البلاغه را برای شنوندگان رادیو به یادگار گذاشت، به تاسی از مولای خویش همواره دیگران را بر خود ترجیح می‌داد و روحیه دیگر خواهی وی زبانزد همکاران بود. وی هیچگاه برای امور شخصی خود قدمی بر نمی‌داشت و همواره پیگیر امور همکاران دیگر بود.

استاد منوچهری به معنای واقعی یک هنرمند رادیویی تمام عیار بود و گرچه در حوزه‌های مختلف فعالیت‌های چشمگیر و ارزشمندی داشت، اما همیشه خود را رادیویی و فرزند و تربیت یافته این رسانه گرم می‌دانست و در سن و سالی که همسالان او گوشه آرامش و استراحت را بر می‌گزینند، مشتاقانه به فعالیت‌های هنری اهتمام داشت. به واقع ایشان در عرصه هنر خستگی را خسته کرده بود و با تمام توان حضوری فعال داشت. اینجانب درگذشت این استاد بزرگوار را به همه هنرمندان و هنر دوستان به ویژه اهالی دوست داشتنی رادیو تسلیت عرض نموده و از خداوند منان همنشینی با مولایش در جوار رحمت الهی و صبر جزیل برای خانواده، دوستان و همکارانش در رادیو، مسئلت می‌کنم. علی بخشی‌زاده، معاون صدای رسانه ملی.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار