برگزاری اولین دوره داوری درجه یک والیبال ساحلی در بافق

مربی کشوری داوری والیبال ساحلی گفت: اولین دوره داوری درجه یک والیبال ساحلی به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق به مدت شش روز در حال برگزاری است.

انصاری مربی کشوری داوری والیبال ساحلی گفت: در این دوره ۲۵ نفر شرکت کردند که این افراد سه روز کلاس‌های تئوری و سه روز کلاس‌های عملی را میگذرانند. 

او افزود: در حال حاضر کلاس‌های تئوری به اتمام رسیده و کلاس‌های عملی آغاز شده است و پس از اتمام دوره آزمونی از شرکت کنندگان گرفته می‌شود که باتوجه به امتیاز دریافتی، در اولویت فدراسیون والیبال قرار می‌گیرند. 

انصاری بیان کرد: شرکت کنندگان از شهرستان بافق، باید در مسابقات داخلی فعال باشند تا به تدریج ارتقا و به مسابقات کشوری راه پیدا کنند.

منصوریان مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق گفت: برای ارتقای سطح مربیان و باتوجه به رشته‌هایی که باشگاه در سطح حرفه‌ای و لیگ برتری برگزار می‌شود، سعی کردیم کلاس‌های آموزشی در کنار دانش فنی برگزار کنیم.

او افزود: تمامی شرکت کنندگان این دوره از باشگاه و ظرفیت‌های شهرستان هستند که مربیان غایب نیز بعد‌ها به صورت آنلاین، کلاس‌ها را میگذرانند و آزمون می‌دهند. 

منصوریان خاطرنشان کرد: اولین دوره دانش افزایی مربیان مدارس فوتبال استان نیز یزد به میزبانی باشگاه فرهنگی ورزشی سنگ آهن بافق به مدت یک روز با تدریس مدرس فدراسیون در حال برگزاری است. 

او تصریح کرد: باتوجه به اینکه بیشترین مربی را در سطح آکادمیک و پایه فوتبال در سطح استان داریم، درخواست این میزبانی داده شد.

او بیان کرد: ۱۱۵ نفر از کل استان شرکت کردند که حدود ۵۰ نفر از آن‌ها از مجموعه باشگاه و شهرستان بافق هستند. 

او گفت: این دوره به صورت سمینار است که تا پایان امروز به اتمام می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار