پایش روزانه مصرف برق مشترکان اداری در استان سمنان

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان از پایش روزانه مصرف مشترکان اداری و قطع برق تعدادی از ادارات پرمصرف در استان سمنان خبر داد.

سیدمحمد حسینی‌نژاد مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان با اشاره به ۶۰۰ بازدید میدانی از ادارات سمنان برای کاهش مصرف برق اظهار کرد: در همین راستا و با هدف کاهش مصرف برق در ادارات، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی استان، ۶۰۰ مورد بازدید میدانی انجام شد.

وی تصریح کرد: به ۱۰۰ مورد از اشتراک‌های یادشده، نامه اخطار با موضوع تخطی از میزان مصرف ارسال شده است.

حسینی‌نژاد افزود: در همین راستا و در راستای بخشنامه ابلاغی معاون اول ریاست‌جمهوری، قطع برق تعدادی از ادارات پرمصرف در استان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سمنان به مدار آمدن دیزل ژنراتور مشترکان اداری، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و نهاد‌های عمومی در ساعات اوج بار را از جمله مفیدترین راهکار مدیریت مصرف در این بخش ارزیابی و خاطرنشان کرد: پایش روزانه مصارف مشترکان اداری، صنعتی و کشاورزی و کنترل و نظارت لازم به‌منظور حفظ و پایداری شبکه سراسری برق به‌دقت از مرکز پایش این شرکت صورت می‌پذیرد.

حسینی‌نژاد افزود: تقدیر و تشکر از چند اداره خوش مصرف که در برنامه‌های کاهش پیک بار همکاری مناسب داشته‌اند، برگزاری همایش مدیریت مصرف برق ویژه بانوان شاغل، مدیران روابط‌عمومی، سازمان‌های مردم‌نهاد و جلسات توجیهی، آموزشی و هماهنگی یا ادارات مرتبط نظیر جهاد کشاورزی، صنعت، معدن تجارت، اتاق بازرگانی، خانه کشاورز و نمایندگان کشاورزی شهرستان‌ها از مهم‌ترین اقدامات شرکت توزیع برق استان سمنان در راستای اقناع‌سازی، حفظ و پایداری شبکه سراسری برق و جلوگیری از افزایش بی‌رویه مصرف در این بخش بوده است.

وی با اشاره به اطلاع‌رسانی گسترده در خصوص مدیریت مصرف برق در تابستان به سایر مشترکین اعم از تجاری و خانگی از طرق مختلف نظیر صداوسیمای مرکز استان، شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، تبلیغات محیطی در سطح شهرستان‌ها، جراید و خبرگزاری‌های استانی و کشوری و سایر برنامه‌های میدانی اشاره و خاطرنشان کرد: طرح پاداش تا ۲۰ برابر قیمت برق مصرفی از مهم‌ترین اقدام مؤثر و تشویقی وزارت نیرو برای مشترکان خانگی است تا علاوه بر کاهش مصرف برق و کمک به عبور موفق صنعت برق از پیک بار تابستان سال جاری، این مشترکان از مزیت‌های جوایز تشویقی طرح مذکور نیز بهره‌مند شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.