اصلاح خطوط انتقال و شبکه آب روستا‌های قم

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اصلاح خطوط انتقال و شبکه آبرسانی روستا‌های قم برای جلوگیری از هدر رفت و بهبود آبرسانی به روستا‌ها خبر داد.

حسن بختیاری با اشاره به لزوم اصلاح خطوط انتقال و شبکه‌های آب روستایی به منظور جلوگیری از هدر رفت و آبرسانی هر چه بهتر به روستا‌های قم گفت: در همین راستا اصلاح شبکه‌های آب روستایی هم با استفاده از اعتبارات داخلی شرکت و هم از طرح جهاد آبرسانی شروع شده است. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم از اصلاح خطوط انتقال روستا‌های دولت‌آباد آقا، وشاره، جوزه و قشلاق البرز خبر داد وعنوان کرد: اصلاح خطوط انتقال آب این روستا‌ها به طول ۷ هزار و ۵۰۰ متر امسال آغاز شده و در حال انجام است.

بختیاری در ادامه با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای خاوه به طول ۷ کیلومتر با بهره‌گیری از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی یادآور شد: این طرح نیز با اعتبار ۱۰۰ میلیارد ریال از سال ۱۴۰۰ آغاز شده و امسال به پایان می‌رسد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با بیان اینکه این طرح سال آینده به پایان می‌رسد افزود: تاکنون برای اصلاح خطوط انتقال آب این روستا‌ها بیش از ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده و همین میزان نیز تا پایان طرح اعتبار لازم دارد. 

بختیاری با بیان اینکه اصلاح شبکه آبرسانی روستا‌های صرم به طول یک هزار و ۶۰۰ متر، روستای کاسوا به طول سه هزار و ۵۰۰ متر و روستای قشلاق البرز به طول ۲ هزار متر هم در حال انجام است گفت: اصلاح شبکه آب این روستا‌ها جمعاً با اعتباری بیش از ۹۰ میلیارد ریال در حال انجام است و پیش‌بینی می‌شود تا ابتدای پاییز به اتمام برسد. 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم در پایان با اشاره به اصلاح شبکه آب روستای سنجگان با استفاده از اعتبارات طرح جهاد آبرسانی افزود: اصلاح شبکه این روستا با اعتباری بیش از ۳۰ میلیارد ریال، سال گذشته آغاز شده و تا پایان سال جاری وارد مدار بهره برداری می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار