ایجاد ظرفیت جدید با توسعه‌ی ناحیه صنعتی گتوند

ناحیه صنعتی گتوند یکی از مناطق مستعدی است که قابلیت های بسیار خوبی برای امر سرمایه گذاری دارد و با توسعه آن ظرفیت های جدیدی ایجاد خواهد شد.

مدیر عامل شرکت شهرک های خوزستان گفت: یکی از مناطق تقاضا محور است که علاقه مندان به سرمایه گذاری دارد اما با کمبود زمین مواجه بود ناحیه صنعتی گتوند است که با توسعه ی 12 هکتاری این مشکل مرتفع خواهد شد.

مهدی پور می‌گوید: تمام تلاش دست اندرکاران شرکت شهرک های صنعتی در راستای بهبود هر چه بهتر شرایط افزایش تولید است.

به گفته او برنامه های در دست اجرای شرکت شهرک های صنعتی سوق دادن سرمایه گذاران مناطق مستعد است که امکان واگذاری زمین وجود دارد.

مهدی پور گفت: توسعه ی شهرک صنعتی تا اندازه ایی می تواند مشکل حال حاضر را مرتفع نماید اما در افق آینده باید شهرک جدیدی احداث شود.

این مقام مسئول گفت: از سالها پیش مصوبه ایجاد شهرک جدید صنعتی گتوند اخذ شده اما تاکنون به دلیل اختصاص نیافتن زمین عملیاتی نشده است، در حالیکه صنعتگران و سرمایه گذاران نیاز مبرمی به شهرک جدید دارند.

مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی استان در ادامه به نقش سرمایه گذاری در امر تولید اشاره کرد و گفت: سرمایه گذاری در امر تولید و رونق یافتن کسب و کار در این منطقه می تواند تاثیر بسزایی بر روی اشتغال زایی و رفع محرومیت زدایی ایجاد کند.

او گفت: اگر مکان مناسبی برای احداث شهرک جدید گتوند معرفی شود شرکت شرکهای صنعتی خوزستان آمادگی دارد در اسرع وقت نسبت به احداث آن اهتمام ورزد، پروژه های عمرانی با سرعت و دقت لازم ادامه خواهند یافت و ناظران باید به طور مداوم بر روند آنان نظارت نمایند تا کم و کاستی ایجاد نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.