بهره برداری از مسیر برگشت شهرکرد به فارسان از زیر تقاطع غیر هم سطح هفشجان

مسیر برگشت شهرکرد به فارسان از زیر تقاطع غیر هم سطح هفشجان به بهره برداری رسید.

حسینعلی مقصودی مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: عملیات احداث تقاطع غیر هم‌سطح سه راهی هفشجان از حدود دو سال پیش آغاز شد و در ابتدا این پروژه سرعت بالایی نداشت؛ اما با توجه به اعتباراتی که در سفر ریاست جمهوری برای تکمیل آن در نظر گرفته شد، عملیات اجرایی پروژه شتاب بسیار خوبی گرفت.

وی افزود: شاهد بازگشایی مسیر فارسان به سمت شهرکرد از زیر پل هستیم و امیدواریم طی مدت کوتاه در مسیر شهرکرد به سمت فارسان نیز ارتباط برقرار شود و عملیات اجرایی رمپ ورودی شهرکرد به هفشجان که از روی پل عبور می‌کند نیز اجرایی شود.


بیشتر بخوانید


مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: پروژه احداث تقاطع غیر هم‌سطح سه راهی هفشجان تا امروز بیش از ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و حدود ۶۰ میلیارد تومان جهت احداث آن هزینه شده، همچنین جهت تکمیل این پروژه به ۶۰ میلیارد تومان اعتبار دیگر نیاز است که امیدواریم از محل اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان تأمین شود و این پروژه بطور کامل در سال جاری و طی ماه‌های آینده به بهره‌برداری برسد.

مقصودی خاطرنشان کرد: با احداث تقاطع غیر هم‌سطح سه راهی هفشجان نقطه پرحادثه در یکی از پر ترافیک‌ترین مسیر‌های چهارمحال و بختیاری ایمن‌سازی شده و در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

در ادامه حمید ربیعی معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه محور شهرکرد به فارسان با عبور حدود ۳۰ هزار وسیله نقلیه در روز یکی از شلوغ‌ترین محور‌های ارتباطی استان است، اظهار کرد: همچنین تا قبل از این در تردد شهروندان به سمت هفشجان نیز تصادفات ناگوار و مخاطراتی رخ می‌داد.

وی افزود: امیدواریم با احداث تقاطع غیر هم‌سطح سه راهی هفشجان شاهد کاهش تصادفات در این مسیر باشیم و مسافرانی که از شهرکرد به سمت هفشجان و برعکس تردد می‌کنند سفر ایمنی داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
از همکنون باید بفکر زیرساختهای حمل و نقل شهری تراموا برای شهرهای استان بود
Iran (Islamic Republic of)
عبدالهی
۱۷:۲۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
شهرستان فارسان تقریبا در مرکز استان قرار گرفته که میبایست مرکز راههای چهار خطه و روگذرها و زیرگذرها و تقاطع‌های غیر همسطح زیبا و کاربردی به تعداد کافی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۱۷ مرداد ۱۴۰۲
احداث خط ریلی شهر شهرکرد به شهر فارسان میتواند آغازی برای ریل گذاری های بین شهرستانی و درون استانی باشد
آخرین اخبار