مسیر دشوار تیم ملی نوجوانان تا قهرمانی جهان

برنامه مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان اعلام شد.

مراحل حذفی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان پسر جهان از امروز (سه‌شنبه، ۱۷ مرداد) آغاز می‌شود تا ۱۶ تیم ایتالیا، ژاپن، مصر، کلمبیا، بلژیک، اسلوونی، آمریکا، پورتوریکو، فرانسه، مکزیک، کره‌جنوبی، آرژانتین، بلغارستان، برزیل، صربستان و ایران در چهار روز باقی‌مانده این رقابت‌ها برای کسب مقام قهرمانی تلاش کنند. 

بدیهی است که هر شکستی در این مراحل به معنی دوری از مقام قهرمانی خواهد بود و تیم ملی والیبال نوجوانان ایران مسیر بسیار دشواری برای رسیدن به این مقام دارد. 

شاگردان محمد وکیلی از ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه امروز (سه‌شنبه، ۱۷ مرداد) در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف صربستان می‌روند و در صورت شکست حریف ساعت ۳۰ دقیقه بامداد پنجشنبه، ۱۹ مرداد در مرحله یک چهارم نهایی به مصاف برنده دیدار بلژیک-اسلوونی خواهند رفت.

تیم ملی والیبال نوجوانان ایران (رتبه دوم جهان با ۱۰۶ امتیاز) در صورت صعود به مرحله نیمه‌نهایی، باید با تیم صعودکننده از بین چهار تیم ایتالیا، ژاپن، کره‌جنوبی و آرژانتین مبارزه کند. 

ملی‌پوشان نوجوان والیبال ایران در صورت صعود به دیدار نهایی نیز باید با حریفی از بین تیم‌های پورتوریکو، آمریکا، برزیل، بلغارستان، فرانسه، مکزیک، مصر و کلمبیا که به فینال صعود می‌کند، برای کسب مقام قهرمانی مبارزه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار