واکنش کورتوا به مصدومیتش در آستانه شروع فصل جدید/ یک خبر بد دیگر برای طرفداران رئال مادرید

سنگربان بلژیکی تیم فوتبال رئال مادرید درباره مصدومیتی که احتمالاً او را تا پایان فصل پیش رو خانه‌نشین می‌کند، صحبت کرد.

در آستانه شروع فصل جدید لالیگا، تیبو کورتوا سنگربان رئال مادرید دچار پارگی رباط صلیبی پای چپ شد، مصدومیتی که معمولاً بازیکنان را حداقل شش تا هفت ماه خانه‌نشین می‌کند. بلافاصله پس از تأیید این خبر توسط باشگاه رئال مادرید، خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه این باشگاه چند گزینه را برای جانشینی سنگربان بلژیکی‌اش در نظر گرفته است که داوید دخه‌آ (بازیکن آزاد)، کپا آریسابالاگا (دروازه‌بان چلسی) و یایسن بونو (دروازه‌بان سویا) را شامل می‌شود؛ البته طبق ادعای نشریه مارکا، بونو گزینه اصلی مادریدی‌هاست.

کورتوا درباره مصدومیتش پیامی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرد که در آن آمده است: هرگز انتظار دچار شدن به چنین چیزی را نداشتم، اما الان باید اتفاقی که رخ داده را قبول کنم و هر کاری از دستم برمی‌آید انجام دهم تا هرچه زودتر بهبودی‌ام را به دست آورم و حتی قوی‌تر از قبل به میادین برگردم. از همه شما که با پیام‌های‌تان به من انرژی و محبت دادید، تشکر می‌کنم و به شما اطمینان می‌دهم که این پیام‌ها به من انگیزه می‌دهد که هرچه زودتر برگردم.

مصدومیت و خانه‌نشینی کورتوا تنها اتفاق بدی نبود که برای رئال مادرید و هوادارانش در شروع فصل جدید رخ داد. طبق اعلام نشریه مارکا، آردا گولر هافبک ترکیه‌ای جدید کهکشانی‌ها هم به دلیل آسیبی که به مینیسک زانوی پای راستش وارد آمده است به ناچار باید تحت عمل جراحی قرار بگیرد. کادر پزشکی باشگاه رئال مادرید پیش از این امیدوار بود که بتواند بدون عمل جراحی و شیوه‌های درمانی دیگر، این بازیکن را به میادین برگرداند، اما اکنون آنها به این نتیجه رسیده‌اند که تنها رفتن بازیکن زیر تیغ جراحی علاج کار است.

مصدومیتی که گولر در روز ۲۹ جولای دچار آن شد، او را برای یک تا دو ماه خانه‌نشین خواهد کرد.

برچسب ها: لالیگا ، مصدومیت ، سویا ، چلسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار