امام جمعه آبادان :

ادارات دولتی موکب نزنند

حجت الام غبیشاوی از ادارات دولتی خواست به جای موکب زدن در مسیر شلمچه به حمایت از مواکب مردمی بپردازند.

حجت الاسلام غبیشاوی امام جمعه آبادان در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته با اشاره به پیش رو بودن همایش اربعین حسینی گفت : ارگان ها و ادارات دولتی اجازه دهند مانند قبل احداث مواکب و خدمات رسانی در آن توسط مردم انجام شود و نهادهای دولتی تنها از آن ها حمایت کنند.

به گفته او موکب زدن نهادهای دولتی در روزهای اربعین حسینی ممکن است است به دلیل حاضر شدن برخی کارمندان در موکب منجر به اختلال در خدمات رسانی به شهروندان در ادارات شود.

او همچنین با یادآوری وعده رئیس جمهور و وزیر نفت در خصوص جذب مجدد کارگرانی که در احداث فاز 2 پالایشگاه فعالیت داشتند گفت : پنج ماه از آن تاریخ می گذرد اما این چند هزار نفر در بخش های دیگر پالایشگاه به کارگیری نشده اند که لازم است اقدام قوری در این زمینه از سوی استاندار و دیگر مسئولان کشوری نیاز است.

او همچنین به مناسبت روز حمایت از کسب و کارهای کوچک گفت : به دلیل ظرفیت محدود صنایع بزرگ باید مشکل بیکاری جوانان از راه کسب و کارهای کوچک برطرف شود.

این مسئول خواستار توجه بیشتر مسئولان به شهرک های صنعتی و کسب و کارهای کوچک در منطقه آزاد اروند شد.

خطیب جمعه آبادان انتخابات را نقطه اقتدار نظام جمهوری اسلامی دانست و گفت : فرصتی که رسانه ملی در اختیار نامزدهای انتخاباتی برای انجام تبلیغات قرار داده بستر خوبی برای کاندیداهایی است که در زمینه تبلیغات معین مالی ندارند.

اوخواستار تشکیل دادگاه تجدید نظر درباره صدور حکم مصادره خودرو و جریمه نقدی یک میلیارد و 600 میلیونی از سوی دادگاه لرستان برای یک معلم بازنشسته آبادانی هم شد و گفت : پیگیری های ما از مجلس خبرگان و تعزیرات حکومتی استان لرستان هم بی نتیجه بوده و لازم است دادگاه تجدید نظر این استان در خصوص صدور اینگونه احکام اقدامی اساسی کند.

گفتنی است یک معلم بازنشسته آبادانی در سفر با پلاک اروند 2 کیلومتر به سمت لرستان رفته و پلیس این استان به جای راهنمایی او در بازگشت به سوی خوزستان خودروی این فرد را توقیف کرده است .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.