بررسی و ارزیابی روند ارسال گذرنامه‌های اربعین

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست تعداد گذرنامه‌های ارسالی در بازه زمانی منتهی به اربعین را براساس آمار‌های سال گذشته ۶۰ هزار فقره پیش بینی کرد.

سعید شریف‌زاده عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با حضور در مرکز تجزیه و مبادلات کشور روند آماده سازی و ارسال گذرنامه‌های اربعین را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

شریف زاده در بازدید از بخش‌های اجرایی و ستادی این مرکز از ارتقای کیفیت اجرای فرایند‌های پستی و وجود فضایی صمیمی و همدلی بین کارکنان و مدیریت ابراز خرسندی کرد.

عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست با بیان این که تکریم نیروی انسانی باید در اولویت‌های کاری مدیران قرار گیرد، گفت: مدیر باید گوش شنوای مجموعه‌ خود باشد و در فراهم آوردن امکانات رفاهی برای کارکنان کوشا باشد.

وی با اشاره به این که کارکنان و رانندگان شبکه پستی، ساعات طولانی را در محل کار و در کنار یکدیگر سپری می‌کنند، افزود: آرامش در فضای کار، حذف دغدغه‌های محیطی، ساماندهی ناهنجاری‌های ظاهری و احیای برخی امکانات، موجب ایجاد آرامش بصری، ارتقای روحیه‌ کارکنان، افزایش بهره‌وری و در پی آن رضایت‌مندی ذینفعان و مشتریان شبکه پستی را به دنبال خواهد شد.

رئیس ستاد اربعین شرکت ملی پست در بازدید از بخش آماده سازی و ارسال گذرنامه‌های پستی از تلاش تمامی کارکنان تقدیر کرد و افزود: با توجه به این که در حال حاضر روزانه به طور میانگین ۲۵ هزار گذرنامه در شبکه پستی دریافت و کارسازی می‌ شود، پیش بینی می‌ کنیم بر اساس آمار‌های سال گذشته این تعداد به ۶۰ هزار فقره در روز افزایش یابد.

این عضو هیئت مدیره شرکت ملی پست از هموطنان خواست، هر چه سریع‌تر نسبت به درخواست گذرنامه اقدام کنند، تا زمان کافی برای صدور توسط اداره گذرنامه و توزیع توسط پست فراهم باشد و زائران پیش از اعزام به راهپیمایی اربعین موفق به دریافت گذرنامه خود شوند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار