بازدید سرپرست اداره کل استاندارد استان اردبیل از آزمایشگاه سنجش روز اردبیل

سرپرست اداره کل به همراه رؤسای اداره نظارت بر اجرای استاندارد و اداره تأیید صلاحیت و سیستم‌های مدیریت کیفیت، از آزمایشگاه سنجش روز اردبیل (با دامنه فعالیت غذایی و کشاورزی) بازدید كرد و از نزدیک در جریان فعالیت‌های این آزمایشگاه قرار گرفت.

این بازدید در اجرای برنامه‌های تحولی سازمان ملی استاندارد ایران با هدف ارتقاء سطح کیفی خدمات آزمایشگاهی و تحقق رشد تولید کیفی، نظارت بر عملکرد آزمایشگاه‌ها و بررسی مسائل و مشکلات آزمایشگاه‌های همکار انجام گرفت.

حسین پور در این بازدید به تبیین بخش‌هایی از بسته تحولی بهار خدمت در دولت مردمی با محوریت رشد تولید کیفی و همچنین تجدید نظر چهارم روش اجرایی روش‌های ارزیابی انطباق کالا‌های وارداتی با رویکرد تسهیل و تسریع امور واردات پرداخت و به رعایت دقیق الزامات استاندارد‌های ملی در ارزیابی انطباق کالا‌های تولیدی، صادراتی و وارداتی تاکید و لزوم استقرار سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاه بر اساس استاندارد INSO/ISO/IEC ۱۷۰۲۵ را خواستار شد.

او در پایان اظهار داشت: در استان ۲۲ آزمایشگاه فعال می‌باشد که ۲ آزمایشگاه در زمینه آزمون‌های فیزیکی، شیمیایی و میکروبی محصولات غذایی و کشاورزی مشغول ارائه خدمات آزمایشگاهی می‌باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.