دستگیری سارق معروف به چریک در شهرستان زابل

فرمانده انتظامی شهرستان زابل از دستگیری سارق معروف تلفن‌های همراه و کشف ۹ فقره در این شهرستان خبر داد

  سرهنگ حمید نوری  اظهار داشت: در پی اعلام چند فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهر زابل، با توجه به حساسیت موضوع، بلافاصله با تشکیل تیم تخصصی اقدامات ویژه پلیس برای دستگیری سارق و سارقان احتمالی آغاز شد.

 وی گفت: ماموران پلیس آگاهی با کار دقیق اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی و میدانی در نهایت پس از رد زنی‌های دقیق و مراقبت‌های نامحسوس، متهم سابقه دار ومعروف به چریک را در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر زابل شناسایی و در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر می‌کنند.

 سرهنگ نوری تصریح کرد: ماموران پلیس ضمن کشف یک قبضه سلاح سرد از متهم، سارق در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۹ فقره سرقت تلفن همراه در سطح شهرستان زابل اعتراف کرد.

 فرمانده انتظامی شهرستان زابل در پایان با اشاره به معرفی متهم به مراجع قضایی خاطر نشان کرد: مجموعه انتظامی برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد با سارقان و مخلان آسایش و امنیت شهروندان از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد ضمن این که از مردم می‌خواهیم علاوه بر رعایت توصیه‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و مجرمانه‌ای مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

 

برچسب ها: سارق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار