دبیر اجرایی کنگره ۳۴۰۰ شهید اردبیل:

۲۹ مرداد کنگره ملی ۳۴۰۰ شهید اردبیل برگزار می‌شود

دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: با توجه به لزوم هماهنگی میهمانان کشوری و برای رعایت برخی نکات امنیتی، تاریخ برگزاری کنگره برای ۲۹ مرداد ماه تنظیم شد.

علیرضا حسن‌زاده اظهار کرد: در جلسه‌ای با حضور عوامل تصمیم‌گیر در مورد کنگره، با هماهنگی ستاد ملی و در نظر گرفتن برنامه کاری میهمانان کشوری، لشکری و مقامات عالی رتبه و همچنین با توجه به لزوم در نظر گرفتن برخی ملاحظات امنیتی، تاریخ ۲۹ مرداد ماه برای برگزاری این کنگره تعیین شد.

او تصریح کرد: این کنگره که پس از برگزاری ۲۳ پیش اجلاسیه در سراسر استان به مرحله آخر و اجلاسیه نهایی رسیده، با برنامه‌ریزی صورت گرفته در محل سالن ۶ هزار نفری رضازاده اردبیل برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل گفت: در این اجلاسیه برنامه‌های متعدد فرهنگی اعم از رونمایی از تمبر شهدا، شناسنامه و شناسه شهدا، سردیس شهدا، تولیدات فرهنگی و هنری، رونمایی از کتاب و… اجرا خواهد شد.

حسن‌زاده افزود: همچنین این مراسم با سیر نمایشی اجرا می‌شود و نمایشگاه جانبی با حضور ادوات نظامی و هوافضای سپاه و پایگاه‌های نمونه بسیج برگزار خواهد شد.

دبیر اجرایی ستاد ملی کنگره سه هزار و ۴۰۰ شهید استان اردبیل با اشاره بر لزوم پاسداشت مقام شامخ شهدای والامقام خاطرنشان کرد: از همه مردم قدرشناس و فهیم استان و همه ملت شهیدپرور اردبیل دعوت به عمل می‌آید تا با حضور پررنگ و دشمن‌شکن خود در این مراسم، برگ زرین دیگری در تکریم مقام شهدای استان ثبت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
یعقوبی نیاری
۱۶:۰۹ ۲۷ مرداد ۱۴۰۲
با سلام و احترام و تشکر از برادر حسن زاده . ساعت شروع گنگره معلوم نشده و ضمنا چند نفر از هر خانواده شهید امکان شرکت دارند ... و برخی تمهیدات دیگر اعلام شود ،بروز مشکلات کمتر خواهد شد