ایجاد ۶ سرای محله در کرمانشاه

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، از ارسال لایحه ایجاد ۶ سرای محله جهت تصویب به شورای اسلامی شهر کرمانشاه خبر داد.

ایمان درخشی، سرپرست سازمان فرهنگی شهرداری کرمانشاه گفت : فلسفه وجودی سازمان‌های مردم نهاد در کنار دولت بودن در راستای رفع مشکلات مردم است.

وی با بیان اینکه شهرداری‌ها از این موضوع مستثنی نیستند، افزود: حضور سازمان‌های مردم نهاد در کنار مجموعه مدیریت شهری باعث رشد فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه با تاکید بر اینکه با برگزاری این نشست قصد داریم پیام همراهی و همکاری را اعلام کنیم، تصریح کرد: بی‌شک وجود سمن‌ها بازدارنده است و باعث کاهش بزه اجتماعی خواهند شد.

وی با بیان اینکه انتقال خواسته‌های مردمی به مجموعه مدیریت شهری باعث رشد خواهد شد چراکه از لایه‌های دیگر شهر مطلع خواهیم بود، گفت: برنامه‌ریزی برای آینده مدیریت شهری با همراهی و همکاری سازمان‌های مردم نهاد می‌تواند نقطه آغازی برای این تعاملات باشد.

درخشی با بیان اینکه وظیفه شهرداری‌ها فقط مسائل فیزیکی و خدماتی نیست، ادامه داد: به جرأت می‌توان گفت که ۵۰ درصد وظایف شهرداری‌ها، موضوعات فرهنگی اجتماعی است، لذا از حضور سمن‌ها به بهترین شکل ممکن در این مسیر استفاده خواهیم کرد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پایان، از ارسال مصوبه‌ای به شورای اسلامی شهر برای ایجاد ۶ سرای محله خبر داد که مدیریت آن برعهده سازمان‌های مردم نهاد خواهد بود .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.