فرماندار مهاباد:

بیش از ۷۶۰ میلیارد تومان پروژه در مهاباد کلنگ زنی یا افتتاح می‌شود

فرماندار ویژه مهاباد گفت: امسال ۷۶۶ میلیارد تومان پروژه در بخش‌های عمرانی، تولیدی و صنعتی طی هفته دولت در این شهرستان کلنگ زنی و یا افتتاح می‌شود.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در جلسه برنامه ریزی هفته دولت گفت: از مجموع کل پروژه‌های امسال ۴۶ پروژه با ۳۶۴ میلیارد تومان اعتبار مربوط به بخش عمرانی و هفت پروژه با ۴۰۲ میلیارد تومان هم مربوط به بخش صنعتی و تولیدی است.

وی ادامه داد: طی هفته دولت امسال ۱۷ پروژه شهری با ۱۴۲ میلیارد تومان هزینه افتتاح و سه پروژه نیز با ۳۱ میلیارد تومان اعتبار کلنگ زنی خواهد رسید.  

عباسی اضافه کرد: همچنین ۲۲ پروژه عمرانی با ۸۴ میلیارد تومان هزینه در بخش عمران روستایی به بهره برداری رسیده و چهار پروژه نیز با ۱۰۷ میلیارد تومان کلنگ زنی می‌شود.  

وی بیان کرد: امسال هفت پروژه صنعتی و تولیدی با سرمایه گذاری ۴۰۲ میلیارد تومانی در دست اقدام بوده که ۱۰۲ میلیارد تومان آن طی هفته دولت به بهره برداری رسیده و ۳۰۰ میلیارد تومان نیز هم کلنگ زنی خواهد شد.  

فرماندار ویژه مهاباد با بیان اینکه دولت خدمات شایانی را در شرایط تحریم برای رفاه مردم ارائه کرده، گفت: هم اکنون در حوزه‌های مختلف راهداری، درمانی، گازرسانی و مدرسه سازی در دست اقدام است.  

عباسی با بیان اینکه اغلب مصوبات سفر رئیس جمهوررو مقام عالی استان در حال اجرا و افتتاح است، افزود: شهرستان مهاباد در جنوب استان به کارگاه سازندگی تبدیل شده که موجب ارتقای زیرساخت‌های توسعه‌ای خواهد شد.  

فرماندار مهاباد ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: هفته دولت را فرصتی ارزنده در راستای میثاق با آرمان‌های امام راحل، شهدا و تبیین دستاورد‌های نظام و خدمت به مردم می‌دانیم و در این راستا تمام تلاش خود را خواهیم کرد.  

هفته اول شهریور هر سال به مناسبت شهادت محمدعلی رجایی (رئیس جمهوری) و حجت‌الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر)، ۲ دولت‌مرد بزرگ انقلاب اسلامی، هفته دولت نام گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.