مدیر عامل شرکت آبفا کردستان مطرح کرد؛

تحول اساسی در خدمت رسانی با آبرسانی به ۴۸۷ روستای کردستان

فرهاد گفت: آبرسانی به ۱۶۹ روستا در قالب فاز اول جهاد آبرسانی، ۱۲۰ روستا در فاز دوم، ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی و ۱۲ روستا توسط خیرین آبرسان در دستور کار شرکت قرار دارد.

محمد فرهاد مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب کردستان اظهار داشت:آبرسانی به ۱۶۹ روستا در قالب فاز اول جهاد آبرسانی، ۱۲۰ روستا در فاز دوم، ۹۹ روستا از محل اعتبارات ملی، ۸۸ روستا از محل اعتبارات استانی و ۱۲ روستا توسط خیرین آبرسان در دستور کار شرکت قرار دارد.

او افزود: طرح جهاد آبرسانی در ۱۶۹ روستای استان در قالب قراردادی به مبلغ ۵۲۷.۸ میلیارد تومان در حال اجراست و ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

او با بیان اینکه یکهزار و ۳۰ روستا از یکهزار و ۶۷۷ روستا تحت پوشش این شرکت هستند، خاطرنشان کرد: با اجرای طرح جهاد آبرسانی ۶۷ هزار نفر از جمعیت روستایی تحت پوشش آبرسانی قرار می‌گیرند.

مدیرعامل شرکت آبفا کردستان ادامه داد: این طرح اثرات مطلوبی بر وضعیت خدمت رسانی به روستا‌ها به دنبال خواهد داشت و می‌توانیم بخشی از نیاز‌های موجود در حوزه آب روستا‌ها را از این طریق پوشش دهیم.

فرهاد افزود: با توجه به برنامه ریزی برای آبرسانی به ۳۱۸ روستای دیگر استان از سایر منابع مالی، انتظار داریم تغییر و تحول اساسی در حوزه آبرسانی اتفاق بیفتد که این امر موجب ارتقای زیرساخت‌های استان در حوزه آب خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.