رفع تصرف زمین‌های ملی در جاسک

بیش از ۱۸۳ هکتار از زمین‌های ملی در شهرستان جاسک رفع تصرف شد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: طی یک ماه گذشته ۱۸۳ هکتار و سه هزار متر مربع زمین ملی در شهرستان جاسک رفع تصرف شد.

او با اشاره به اینکه زمین‌های تصرف شده در دو منطقه جگین و یکدار واقع بوده است، گفت: رفع تصرف این اراضی پس از طی مراحل قانونی و انجام استعلامات مورد نیاز از مراجع ذیربط توسط اجرای احکام دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان جاسک و با همکاری اداره منابع طبیعی و آبخیزداری به مرحله اجرا درآمده است.

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: این زمین‌ها بدون اخذ مجوز قانونی تصرف شده بود که پس از خلع ید متصرفان و اعاده وضع به حال سابق، به بیت‌المال بازگردانده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد برموده
۱۷:۳۶ ۳۱ مرداد ۱۴۰۲
درود بر رئبس کل محترم دادگستری استان جناب قهرمانی دست مریزاد خیلی زحمت میکشند اراضی ملی را ازدست زمین خواران وگردن کلفتتان میگیرند.خدای قوت یک محبت هم در حق قشر ضعیف جامعه اسلامی ایران زمین انجام دهند.چندفرد گردن‌کلفت روبروی دادگستری و پشت شهرداری جاسک بازور و ترفندهای دیگر زمین ضعیف آنرا غصب نموده اند.این ضعیف آن بومی اصیل جاسک هستند.جناب مدیرکل ودادستانی محنرم وجناب دادستان شهرستان جاسک در این خصوص ورود کنید وحق را به حقدار برسانید..