پورخاقان:

جزایر سه گانه همیشه متعلق به ایران بوده است / به یاوه‌گویان اجازه نخواهیم داد در مورد خاک ایران سخنی بزنند

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح گفت: پیش از ورود اسلام تا پس از آن اگر تاریخ را بررسی کنیم جزایر سه گانه همیشه متعلق به ایران عزیز بوده است.

حجت‌الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران در بدو ورود به جزیره استراتژیک بوموسی مورد استقبال مردم و مسئولین نظامی، اجرایی و قضایی قرار گرفت.

وی در ادامه با حضور در گلزار شهدای بوموسی با قرائت فاتحه و اهدای گل به مقام شامخ شهیدان والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام نمود.

‌پورخاقان همچنین ضمن تشکر و خدا قوت به مدافعان حریم ایران اسلامی و مردم شریف و ولایتمدار بوموسی به عنوان مرزبانان خلیج فارس در جنوبی‌ترین نقطه از کشور با اشاره به مالکیت ابدی جمهوری اسلامی ایران بر جزایر سه گانه بوموسی، تنب بزرگ و تنب کوچک اظهار داشت: این جزایر برای همیشه و تا ابد همچون نگینی بر تارک خیلج فارس و ایران اسلامی می‌درخشند.

وی با قدردانی و تشکر از مردم خوب و خونگرم این جزیره و تمامی عزیزانی که برای حفظ و حراست و آبادانی این جزایر با شرایط آب و هوای گرم و شرجی منطقه در حال جهاد و تلاش هستند، تصریح کرد: سخنان مضحک و خنده دار از سوی دشمنان ایران اسلامی که در خصوص مالکیت این جزایر شنیده می‌شود پوچ و بی‌اثر است و در صورت هر اقدام نابخردانه از سوی دشمن، دست ناپاک متجاوزان به خاک وطن را قطع خواهیم کرد.

 رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح افزود: از پیش از ورود اسلام تا پس از آن و همین امروز اگر تاریخ را بررسی کنیم این سرزمین کهن همیشه متعلق به ایران عزیز بوده است.

‌پورخاقان در پایان با اشاره به خونگرمی و صلح دوستی مردم ایران گفت: هر کشوری و حکومتی بیرون از این خاک بخواهد نگاهی مالکانه و چپ به خاک وطن ما بیندازد، با پاسخ سخت و پشیمان کننده مواجه خواهد شد. 

وی تأکید کرد: به یاوه‌گویان و یاوه‌سرایان اجازه نخواهیم داد تا به گزاف در مورد خاک ایران سخنی برزبان بیاورند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار