کشف ۷قبضه سلاح غیرمجاز در مرز‌های سیستان و بلوچستان

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان  از کشف پنج قبضه سلاح کلت کمری و دو قبضه سلاح جنگی کلاش غیرمجاز در مرز‌های استان خبر داد.


 سردار  رضا شجاعی  گفت: مرزداران سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی در سطح حوزه استحفاظی از فعالیت قاچاقچیان سلاح مطلع شدند و جهت دستگیری و خنثی کردن اهداف سوء احتمالی آنها، بلافاصله تمهیدات لازم را به کار گرفتند.

وی در ادامه بیان داشت: در این راستا با کار شبانه روزی و اقدامات گسترده پلیسی صورت گرفته توسط مرزبانان استان در نهایت سارقان در یکی از مناطق مرزی سوار بر یکدستگاه خودرو سواری شناسایی و ماموران اقدام به تعقیب و مراقبت سارقان مسلح نمودند.

 فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: سارقان به محض مشاهده ماموران اقدام به تیراندازی به سمت ماموران نمودند و در اقدام متقابل نیز ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح،  با آتش سنگین مرزبانان عرصه را برخود تنگ دیده و با توجه به تاریکی منطقه و با برجا گذاشتن خودرو از محل متواری شدند.

وی ادامه داد: مأموران در بازدید و بررسی دقیق از خودرو، توانستند ضمن توقیف یک دستگاه خودرو، تعداد پنج قبضه سلاح کلت کمری و دو قبضه سلاح جنگی کلاش به همراه ۱۰ تیغه خشاب مربوطه را کشف کنند.

سردار" شجاعی " با اشاره به کشف ۷ قبضه سلاح جنگی،  بر عزم جدی مرزبانان در برخورد با هر گونه نا امنی و شرارت در سطح استان تأکید کرد.

برچسب ها: مرزبانی ، سارق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار