نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک:

بازار آرامی در نیمه دوم سال چشم انتظار متقاضیان مسکن است

بیگی نژاد گفت: در نیمه دوم امسال بازار آرامی چشم انتظار متقاضیان مسکن خواهد بود و با تمهیدات دولت در حوزه نهضت ملی مسکن بازار پر رونقی را در پیش خواهیم داشت.

بیگی نژاد نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک گفت:  با توجه به تصمیم دولت در خصوص بهبود وضعیت بازار مسکن و همچنین اهداف پیاده سازی شده در حوزه  اجرای طرح نهضت ملی مسکن از جمله اختصاص اراضی برای پروژه ها شاهد رونق در بازار مسکن خواهیم بود اما در این شرایط دولت باید به تمامی بخش ها از جمله باقت های فرسوده هم در این حوزه توجه کند.

به گفته نایب رئیس اول اتحادیه مشاوران املاک، در صورتی که عرضه و تقاضا در بازار مسکن کنترل شود می توان امید داشت که این بازار هم به سمت رونق هدایت شود از سوی دیگر در صورتی که دولت به بافت های فرسوده توجه کند و طبق یک برنامه ریزی جامع بتواند انگیزه را برای سازندگان و مالکان جهت نوسازی بافت های فرسوده فراهم کند در نیمه دوم سال بازار پر رونق تر در مسکن را شاهد خواهیم بود.

او می گوید: بازار مسکن در نیمه دوم سال به طور معمول آرام تر است  و در صورتی که دولت بتواند  با برنامه ریزی و همچنین تکمیل و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن شرایط را بهتر کند بازار خوبی در انتظار متقاضیان خواهد بود.

بیگی نژاد  در پاسخ به این سوال  که چه زمانی برای خرید مسکن مناسب است گفت:  مردم نباید منتظر باشند که  بازار مسکن آرام می شود چراکه بازار مسکن از سایر بازارهای موازی دیگر تاثیر می گیرد بنابراین متقاضیان باید هر لحظه نیاز مسکنی خود را پاسخ دهند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۱ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
اول اینکه رکود به خاطر قیمت بالاست و دوم این که شما هنری انجام ندادید و نیمه اول سال بازار گرم تر ...نیمه دوم به خاطر داشتن محصل ،آب و هوا و..مشتری کمتر پس بحث بازار عرضه و تقاضاست ..
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۶:۵۳ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
بازار نیست که بدترین بازارهای فعلی به همراه خودرو مسکن است مسکن که۴میلیارد وهفتصد قیمتش بود بعداز یکسال ۳و ششصد یه نفرپیداشد که اونم نشد فاصله خریداران با قیمتا زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
سیاستگذاریهای و پیش‌بینی‌ها بازار مسکن توسط اتحادیه‌های مشاورین املاک؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۸ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
همه این بی سامانی ها حاصل مدیریت اشتباه است چند ماه پیش هم مرغ ،سر مرغ داران باد کرده بود تا کیلویی به ۴۵ هزا تومان هم فروش می رفت .حالا کمتر از ۱۰۰ پیدا نمی شود .
مسکن هم همین اوضاع واحوال را دارد.آرامش قبل از طوفان است چندماه آینده یک دفعه چند میلیون بالامی رود.
الان دلال‌ها می خرند وبعد فایل کم شد قیمت رو نجومی میکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
مسکن مرد
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۲:۴۷ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
آنقدر قیمت مسکن بالا رفته که عملا قدرت خرید مردم در حد صفر رسیده .کارمندان و کارگران که آرزوی خرید مسکن را به گور می برند با حقوق ماهانه 15 میلیون چند ماه باید کار کرد تا یک خانه خرید؟ احتیاج به محاسبه نیست چون به عمر شخص قد نمی دهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۲۸ مرداد ۱۴۰۲
به غیر از بالا بردن ارزش ریال (که در حال حاضر بی ارزشترین پول دنیاست) و افزایش توان خرید مردم، تمامی ایده ها و راهکارها به بیراهه رفتنه
آخرین اخبار