صرفه جویی ۴۰ درصدی در منابع با هوشمندسازی فرآیند‌های پستی

مدیرعامل شرکت ملی پست، هوشمندسازی و تحول دیجیتالی را از مهم‌ترین برنامه شرکت ملی پست برای صرفه جویی حدود ۴۰ درصدی در فرآیندهای پستی دانست.

محمود لیائی با تاکید بر احصای کامل فرآیند‌های پستی با هدف هوشمندسازی فرآیند‌ها گفت: با هوشمند سازی فرآیند‌های پستی بین ۳۰ تا ۴۰ درصد صرفه جویی در منابع و نیروی انسانی خواهیم داشت، که این امر موجب ارتقای سرعت، دقت و کیفیت ارائه خدمات شده و افزایش رضایت مردم را در پی خواهد داشت. 

معاون وزیر ارتباطات با بیان این که رویکرد شبکه پستی کشور فاصله گرفتن از پست سنتی و حرکت به سوی سرویس‌ها با ارزش افزوده و نوین است، افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر در سطح کشور از سرویس احراز مکانی استفاده کرده‌اند و استقبال از این سرویس چشمگیر است.

مدیرعامل شرکت ملی پست با اشاره به افزایش ترافیک مرسولات حاوی گذرنامه در روز‌های منتهی به اربعین حسینی، گفت: فرآیند توزیع این دسته از مرسولات پس از تحویل از فراجا بین ۴۸ تا ۷۲ ساعت انجام می شود.

وی افزود: شرکت ملی پست نیز علاوه بر توزیع سریع گذرنامه‌های زائران حسینی، ۷۵ درصد تعرفه‌های حمل و توزیع گذرنامه‌های زیارتی به هموطنان راه تخفیف داده تا سهمی در این حرکت مذهبی داشته باشند.

 لیائی به موانع جذب نیروی شرکتی به دلیل ضوابط اجرایی و بودجه سال۱۴۰۲ اشاره کرد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده مجوز جذب ۱۵۰۰ نیروی شرکتی اخذ شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار