افتتاح نمایشگاه مطبوعات در کرمانشاه

نمایشگاه مطبوعات منتشر شده ایران در سال‌های ۱۳۲۹ تا ۱۳۳۲ به مناسبت هفتادمین سالگرد کودتای ۲۸ مرداد در نگارخانه کلهر مجتمع شهید آوینی کرمانشاه افتتاح شد.

مهدی ودودیان گردآورنده نسخه‌های مطبوعات ایران و پژوهشگر تاریخ، امروز (۲۹ مرداد) در حاشیه افتتاح نمایشگاه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه از پنج سال پیش کار گردآوری مطبوعات قدیمی ایران را از سراسر کشور در دستور کار قرار دادم، گفت : طی این مدت جمعاً ۴۰۰ عنوان روزنامه و مجله را جمع آوری کردم که امروز (یکشنبه) ۵۸ عنوان آن تحت یک نمایشگاه در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی افزود: مطبوعاتی که در این نمایشگاه به دید عموم گذاشته شده، سال‌های ۱۳۲۹ تا ۱۳۳۲ را در بر می‌گیرد که محتوای آن‌ها عمدتا مربوط به جریان ملی شدن صنعت نفت تا کودتای ۲۸ مرداد است.

این پژوهشگر تاریخ هدف از برپایی این نمایشگاه را آشنایی نسل جدید و فراهم کردن فرصتی جهت مطالعه وقایع این دوران برای علاقمندان آن عنوان کرد.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه از امروز (۲۹ مرداد) تا دوم شهریور به مدت پنج روز برپا خواهد بود، گفت: علاقمندان می‌توانند طی روز‌های یاد شده از ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر و ساعت ۱۶ تا ۱۹ عصر از این نمایشگاه بازدید داشته باشند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.