اظهارات فتل درباره ممنوعیت موتور‌های بنزینی

قهرمان چهار دوره فرمول یک درباره ممنوعیت موتور‌های بنزینی صحبت کرد.

به نقل از سرویس رسانه‌ای تیم ردبول اتریش؛ سباستین فتل آلمانی که سال گذشته بازنشسته شد، در مورد موتور‌های بنزینی و آسیب آن‌ها به محیط زیست گفت: من هنوز هم گاهی موتورسیکلت‌های قدیمی‌ام را سوار می‌شوم، اما افرادی را نیز درک می‌کنم که فاجعه آب و هوایی را تهدیدی برای خود می‌دانند. من شخصاً روی این تعادل خیلی سخت کار می‌کنم تا بتوانم از لحظه لذت ببرم و از انجام کار اشتباه نترسم.

این راننده برجسته پشین فرمول یک افزود: مهم است که در مورد ممنوعیت و امتناع از موتور‌های بنزینی صحبت نکنیم، بلکه در مورد وجود گزینه‌های جایگزین حرف بزنیم. موتورسیکلت‌ها می‌توانند با سوخت‌های مصنوعی کار کنند. آن‌ها هنوز هم محیط زیست را مسموم می‌کنند، اما نه در این مقادیر.

فتل در خاتمه اظهار داشت: من طرفدار سوخت‌های زیستی نیستم. ما می‌توانیم با چیز متفاوتی روبرو شویم. مسابقات ماشین و موتور سیکلت سرمایه‌های فرهنگی هستند و چیز‌های خوبی برای ما به ارمغان آورده‌اند. ما نباید آن‌ها را لغو کنیم، بلکه آن‌ها را حفظ کنیم. در هر صورت، نیازی به توضیح برای طرفداران موتوراسپرت نیست که چقدر خوب است که یک موتور V۸ راه‌اندازی کنیم. این احساس خاصی است. ما فقط باید موتور‌ها را بهبود ببخشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار