ارائه روزانه خدمات گذرنامه به بیش از ۲هزار نفر از مردم استان سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان از ارائه خدمات گذرنامه به ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از مردم این استان به‌صورت روزانه توسط اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان خبر داد.

سردار جلیل موقوفه‌ای، فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: از اوایل مردادماه امسال، بنا بر دستورالعمل‌های ابلاغی فراجا فعالیت صدور و تمدید گذرنامه و تمامی خدمات مربوط به آن توسط اداره گذرنامه پلیس اطلاعات و امنیت عمومی در مرکز استان و شهرستان‌ها آغاز شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: با توجه به نزدیک بودن ایام اربعین حسینی و استقبال خیل عظیم عاشقان اباعبدالله (ع) برای شرکت در این راهپیمایی، با توجه به حجم بالای تقاضای شهروندان برای صدور و تمدید گذرنامه در این ایام، برای تسهیل در انجام امور مربوط به زائران اربعین حسینی، تمهیدات ویژه‌ای از سوی پلیس اندیشیده شد و در دست اقدام است.

موقوفه‌ای با اشاره به اینکه تاکنون ۲ هزار و ۷۰۰ نفر از مردم استان سمنان به‌صورت حضوری مراجعه و درخواست صدور گذرنامه داشتند، افزود: تعدادی از زائران از طریق سامانه «پلیس من» درخواست خود را ثبت کرده‌اند که در حال بررسی است و در ارتباط با تمدید گذرنامه نیز تاکنون حدود سه هزار گذرنامه تمدید و تحویل متقاضیان این سفر معنوی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.