تولید ۵۰ دستگاه گریدر در هپکوی اراک

مدیر روابط عمومی شرکت هپکو اراک گفت: ۵۰ دستگاه گریدر ۱۸۰D۱ به سفارش سازمان راهداری کشور توسط این شرکت تولید و تحویل شد.

وحید علی‌محمدی مدیر روابط عمومی شرکت هپکو اراک گفت:  ۵۰ دستگاه گریدر ۱۸۰D۱ به سفارش سازمان راهداری کشور توسط این شرکت تولید و تحویل شد. این تولیدات هم‌تراز با برندهای برتر دنیا است که برای استفاده دهیاری‌ها تولید شده است.

وی بیان کرد: شرکت هپکو بعد از مشکلات و تنگناها در چهار سال اخیر به تامین اجتماعی واگذار و موفق شد سفارش تولید ۵۰ دستگاه گریدر را انجام دهد.

مدیر روابط عمومی شرکت هپکو اراک گفت: ۷۰ درصد از فرآیند تولید گریدرها شامل طراحی و ساخت توسط مهندسان این شرکت انجام شده است.

علیمحمدی افزود: تولید گریدر پاشنه آشیل محصولات این شرکت است که پس از سالها به تولید رسید و سفارش وزارت راه و شهرسازی محقق شد.

وی بیان کرد: ۲۰ تا ۳۰ درصد قیمت تولید گریدر در هپکو اراک با قیمت جهانی متفاوت و از نظر کیفیت و صرفه‌جویی ارزی، قابلیت رقابت دارد.

مدیر روابط عمومی شرکت هپکو گفت: ۵۳ شرکت قطعه‌ساز ایرانی برای تولید هر دستگاه گریدر به سفارش راه و شهرسازی مشارکت داشتند.

هپکو در سال ۱۳۵۱ در زمینی به وسعت ۹۰ هکتار با هدف مونتاژ ماشین آلات راه سازی در اراک تاسیس و از سال ۱۳۵۴ شروع به فعالیت کرد.

هپکو ۲۵ نوع ماشین آلات راه‌سازی از جمله گریدر، لودر و غلتک تولید می‌کند که هشت نوع از محصولات آن تحت لیسانس کشورهایی چون ژاپن، آلمان، سوئد تولید می‌شود.

شرکت هپکو در اوج پیشرفت و بالندگی در سال ۱۳۸۵ به بخش خصوصی واگذار شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.