آشتیانی: گل به خودی رفیعی یکی از بدترین اشتباهات لیگ بود/ شهاب زاهدی در پرسپولیس جواب نداده است

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: یکی از بدترین اشتباهات لیگ با گل به خودی سروش رفیعی شکل گرفت.

اردلان آشتیانی پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره تساوی این تیم برابر تیم ذوب آهن اظهار کرد: یکی از بدترین اشتباهات لیگ هم شکل گرفت و پاس رو به عقب سروش رفیعی که وارد دروازه پرسپولیس شد. تیم ذوب آهن در نیمه دوم بازی عقب نشینی بیش از حد انجام داد و واقعا پرسپولیسی‌ها خواستند که پرسپولیس همیشه شوند و خیلی فشار روی دروازه ذوب آهن  آوردند و در نهایت هم با تعویض‌هایی که گل محمدی انجام داد توانستند بازی را به تساوی بکشانند.

یاسین سلیمانی فوق العاده بازیکن خلاقی است 

او ادامه داد: یکی از بهترین عملکرد‌ها هم یاسین سلمانی داشت. با وجود اینکه دقایق زیادی بازی نکرد، اما فکر می‌کنم فوق العاده بازیکن خلاقی است. البته پرسپولیسی ها  با آوردن سلمانی در نیمه دوم سیستم تیمش را از ۴-۴-۲ به ۴-۳-۳ تبدیل  و سعی کردند که هم از عمق و هم از کانال‌های کناری به تیم ذوب آهن فشار آوردند خصوصا زمانی که گولسیانی به زمین مسابقه آمد به سمت ارسال  توپ‌های بلند رفتند که نتیجه هم گرفتند.  

آشتیانی درباره اینکه بیرانوند طلسم گل نخوردنش با گل به خودی سروش رفیعی شکست، گفت: به هر حال رفیعی ندیده بود که بیرانوند از دروازه خارج شده و  پاس داد و توپ هم شدت گرفت و به گوشه دروازه رفت و کاری نمی‌شود کرد. در نهایت پرسپولیس بازی را مساوی کرد، اما در نیمه دوم عملکرد  خیلی خوبی داشت.

حضور گولسیانی در زمین مسابقه نتیجه داد 

پیشکسوت فوتبال درباره اینکه تعویض گل محمدی هم جواب داد و گولسیانی گل تساوی را زد، گفت: بله، گل محمدی، گولسیانی را به زمین مسابقه آورد و ۲ مهاجم قدبلند در خط حمله گذاشت و نتیجه داد. دفاع ذوب آهن به خصوص شایان مصلح هم اشتباه کرد و  او در زمان ارسال توپ نتوانست گولسیانی را مهار کند.  تیم ذوب آهن هم در نیمه دوم هدفی برای حفظ توپ نداشت و  مدافعانش توپ را با پاس بلند دفع می‌کردند و همین موضوع باعث شد که پرسپولیس توپ‌های دوم را بگیرد و روی دروازه حریف فشار بیاورد و در نهایت به گل رسید.  

زاهدی نتوانسته تاکتیک های سرمربی را اجرا کند 

او درباره اینکه نبود مهاجم تمام کننده در پرسپولیس احساس می‌شود و  باز هم یک مدافع برای این تیم گل زد، گفت: شهاب زاهدی را به عنوان مهاجم تمام کننده گرفته بودند که نتیجه نداده است. شاید یک چیز‌هایی در زاهدی دیدند که او را جذب کردند، اما فعلا نتوانسته تاکنیک‌های مدنظر سرمربی تیم را در زمین مسابقه اجرا کند.  

پرسپولیس باید مهاجم تمام کننده مانند لوکادیا بگیرد

آشتیانی درباره اینکه به نظرش  تیم پرسپولیس  به یک مهاجم برای حضور در آسیا نیاز دارد یا نه! گفت:  بله، نیاز دارد که یک مهاجم تمام کننده مثل لوکادیا بگیرند. نمی‌دانم بودجه شان برای جذب مهاجم خارجی می‌رسد یا نمی‌رسد  و در جریان نیستم. به طور حتم باید یک فوروارد جذب کنند.  

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه این تیم می‌تواند به موفقیت برسد، بیان کرد: پرسپولیس تیم خوبی است، اما نیمه اول  پرسپولیس همیشگی نبود و اگر این نیمه همانند نیمه دوم بازی می‌کردند به نظرم می‌توانستند راحت ذوب آهن را ببرند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۲:۳۸ ۰۴ شهريور ۱۴۰۲
این بازیکن به درد پرسپولیس نمیخوره عبدی از شهاب صد برابر بهتر بود،
Iran (Islamic Republic of)
ایران
۱۴:۵۷ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
هزاران هزار حیف نعمتی عزیز ک از خانواده پرسپولیس است ک با لجبازی یحیی گل محمدی کنار گذاشته شد تازه اول راهی اول کشیدن طعم جای خالی نعمتی هست کاش سروش رفیعی رفته بود و میرفت حیف نعمتی خاک نعمتی توی سرتون واقعا بی لیاقت ها با اون نعمتی ک داره بازی میکنه اینگا خاله بازی میکنه علی نعمتی چه سودی برا تیم داشتی نمیدونیم
آخرین اخبار