پیگیری مشکلات انتقال خون استان یزد

نماینده استاندار یزد در فعالیت‌های اجتماعی جهادی و داوطلبانه، برای رفع کمبود‌ها ومشکلات سازمان انتقال خون استان یزد قول پیگیری داد.

 سیدمحمدرضا آقایی میبدی رئیس سازمان انتقال خون استان یزد در دیدار با فاطمه کارگران نماینده استاندار یزد در فعالیت‌های اجتماعی، جهادی و داوطلبانه گفت: یزد در زمینه اهدای خون جزء سه استان برتر کشور است و مردم استان در زمینه اهدای خون مستمر جزء برترین‌های کشورهستند و در پوشش اهدای خون نیز استان یزد جزء استان‌های موفق در بین دیگر استان‌ها است. 

مدیر کل انتقال خون استان یزد از سازمان انتقال خون به عنوان یک سازمان حیاتی در جامعه یاد کرد و گفت: سازمان انتقال خون هیچ جایگزینی ندارد و تنها ارگان تامین کننده خون و فرآورده‌های خون سازمان انتقال خون است.

او با بیان این که هم اکنون هیچ بیماری در استان یزد معطل خون نمی‌ماند و این حاصل سال‌ها تلاش همکاران در این سازمان است، ابراز کرد: البته تلاش داریم با ایجاد تیم‌های سیار اهدای خون، برای هر کسی و در هر جایی امکان اهدای خون را فراهم کنیم و در این رابطه اگر سامانه سیار در استان یزد راه اندازی شود، می‌توانیم این شرایط را آسانتر کنیم.

فاطمه کارگران نماینده استاندار یزد در فعالیت‌های اجتماعی، جهادی و داوطلبانه، اهدای خون را سنتی حسنه عنوان کرد و گفت: فعالیت انتقال خون حیاتی است و در اسرع وقت چالش‌ها و کمبود‌های این سازمان با استاندار مطرح می‌شود. 

او ادامه داد: مشکلات و مسائل در زمینه خون و فرآورده‌های آن تا حصول نتیجه دنبال می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار