ضرورت ایفای نقش جریانات دانشجویی در حل مسائل کشور

 استاندار اردبیل به ضرورت ایفای نقش جریانات دانشجویی در حل مسائل کشور تاکید کرد.

سیدحامد عاملی، در همایش جهاد تبیین در دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه استفاده حداکثری از ظرفیت جوانان انقلابی همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است، گفت: فرصت خوبی است که از اعتماد صورت گرفته در راس نظام نسبت به جوانان، حداکثر استفاده را کنیم.

او افزود: بیانیه گام دوم انقلاب گواه روشنی بر این اعتماد است که مقام معظم رهبری جریان جوان انقلاب را دعوت به تشکیل گام دوم انقلاب کرده‌اند.

عاملی با بیان اینکه یک سری از روش‌ها، پاسخگوی نیاز‌های امروز کشور نیست، ادامه داد: امروز شرایط کشور به نحوی است که نیازمند یک سری تصمیمات اساسی و جدی هستیم.

استاندار اردبیل با تاکید بر اینکه امروز نیازمند تصمیماتی تحول آفرین در کشور هستیم و این تصمیمات باید توسط دولت جوان انقلابی گرفته شود، گفت: جریان نواندیش و دارای افکار جدید متناسب با شرایط امروز و آینده نیز جز در دانشگاه‌ها و جریان‌های دانشجویی شکل نمی‌گیرد.

رئیس شورای اداری استان اردبیل جریان نو، جوان و انقلابی را بسترساز تحولات دانست و خاطرنشان کرد: اگر می‌خواهیم آینده کشور را ببینیم، باید دانشگاه را ببینیم. در همین راستا امید می‌رود از جریان جوان دانشجویی بتوانیم در مسائل کلان کشور بازخورد بگیریم.

او به ضرورت ایفای نقش جریانات دانشجویی در حل مسائل کشور تاکید کرد و گفت: شکل‌گیری جریان مطالبه‌گری از طریق جریانات دانشجویی انقلابی، اصلی‌ترین راهکار برای بازگشت به فضای گفتمانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.