واحد بلیط فروشی عتبه حسینی برای بازگشت زائران از کربلا به مرز خسروی آغاز به کار کرد

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: بلیط فروشی واحد حمل و نقل عتبه حسینی در کربلا آغاز به کار کرد و زائران می‌توانند از امروز در کربلا کنار حرم امام حسین (ع) نبش شارع الصدره برای بازگشت به مرز خسروی بلیط تهیه کنند.

محمدمهدی احمدیرئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه گفت: پیرو مصوبه ستاد اربعین حسینی استان کرمانشاه و دستورالعمل وزارت کشور، قرارگاه عملیاتی حمل و نقل و مأموریت انتقال زوار اربعین از قصرشیرین به پایانه مرزی خسروی و بالعکس به شهرداری کرمانشاه واگذار شده و طبق این آیین نامه شهرداری کرمانشاه موظف به ارائه خدمات به زائران است.

وی اظهار کرد: در این راستا شهرداری کرمانشاه با استقرار ۱۵۰ دستگاه اتوبوس در مسیر پارکینگ‌های شهر قصرشیرین به سمت مرز خسروی برای جابجایی و انتقال زائران خدمات دهی می‌کند که از روز ۲۸ محرم تاکنون اتوبوس‌های شهرداری در مرز خسروی و شهر قصرشیرین مستقر و در حال خدمت است.

رئیس سازمان حمل و نقل مسافر شهرداری کرمانشاه در ادامه گفت: برای حمل و نقل زائران در خاک عراق نیز با ۱۳۰ دستگاه اتوبوس کولردار و مجهز آمادگی داریم که به زائران خدمات رسانی کنیم و در این خصوص منتظر اجازه و دستورالعمل اعلامی کشور عراق هستیم و به محض اعلام نیاز آن‌ها ۱۳۰ دستگاه به عراق منتقل می‌شود.

احمدی اضافه کرد: کرایه اتوبوس‌ها از پارکینگ‌ها تا مرز خسروی ۲۰۰ هزار ریال و در عراق مبلغ اتوبوس‌های ایرانی تا بغداد ۲ میلیون ریال است و زائران می‌توانند هرگونه تخلف و شکایات خود را با شماره تماس ۰۸۳۳۸۲۴۶۵۶۵ اعلام کنند که به این تخلفات رسیدگی شود.

برچسب ها: اربعین ، عراق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.