گردشگری و کشاورزی می‌تواند منشأ تحول هرچه بیشتر در شهرستان آوج شود

استاندار قزوین گفت: گردشگری و کشاورزی می‌تواند منشأ تحول هرچه بیشتر در شهرستان آوج شود و باید در جهت افزایش بهره وری آن اقدامات لازم را انجام داد.

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در جمع مردم شهرستان آوج گفت: شهرستان آوج را نمی‌توان شهرستان محروم معرفی کرد و این شهرستان کاملا با ظرفیت و در مسیر توسعه قرار دارد و آهنگ توسعه در این مکان سریع اتفاق می‌افتد.

وی افزود: سرعت توسعه در شهرستان آوج در مقایسه با مکان‌های دیگر در چند سال گذشته بالاتر است و گردشگری و کشاورزی می‌تواند منشأ تحول هرچه بیشتر در شهرستان آوج شود.

اعلایی گفت: افزایش بهره وری کشاورزی و معرفی جاذبه‌های گردشگری می‌تواند اثرات مثبت اقتصادی را در این منطقه به همراه داشته باشد. 

استاندار قزوین اضافه کرد: راه در آوج از اهمیت بالایی برخوردار است و راه‌های روستایی این شهرستان با توجه به تفاهم نامه‌های امضا شده بهسازی خواهد شد.

نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: بهداشت و درمان یکی دیگر از مسائل اصلی شهرستان است که امیدواریم بتوانیم شرایط بهتری را در این منطقه ایجاد کنیم، البته باید توجه داشت که مسئله ساخت بیمارستان موضوع جزئی است و مسئله مهم تامین نیروی انسانی است که به زودی تعیین تکلیف می‌شود.

وی افزود: شهرستان آوج میزبان زائرین اربعین حسینی است که برای خدمت رسانی به آن‌ها اقدامات خوبی انجام می‌شود و باید اطلاع رسانی بهتری از این خدمت رسانی شود تا آوج به عنوان پایگاه خدمت به زائران اباعبدالله در سطح کشور معرفی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار