دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن:

دستور رئیس جمهور برای پرداخت تسهیلات ساخت باید جدی تر پیگیری شود

رهبر گفت: دستور رئیس جمهور مبنی بر پرداخت تسهیلات ساخت مسکن توسط بانک ها باید هرچه سریعتر پیگیری شود.

 امروز ۱۰۰ هزار واحد مسکن در قالب طرح جهش تولید به بهره برداری رسید که بخش عمده ای از این واحدها از طریق تخصیص تسهیلات ساخت به بهره برداری رسیده است.

به گفته کارشناسان بخش عمده ای از این  واحدها در صورتی که بانک ها همکاری لازم را در پرداخت تسهیلات ساخت داشته باشند در سریع ترین حالت ممکن به بهره برداری می رسد.

ایرج رهبر دبیر انجمن انبوه‌سازان مسکن استان تهران به باشگاه خبرنگاران در این خصوص گفت: در سال های گذشته با کمبود های مسکن و کاهش تولید  روبرو بوده ایم اما در حال حاضر برای تقویت و جبران این کمبود ها باید دولت از طریق پرداخت تسهیلات تامین زمین و اخذ مجوز جبران شود.

این در حالی است که امروز هم رئیس جمهور در مراسم افتتاح ۱۰۰ هزار واحد مسکونی گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن به صورت خاص اقدام کنند

رئیس جمهور گفت:  از بانک‌ها می‌خواهم که تسهیلات مسکن را به صورت خاص پرداخت کنند، این از تکالیف جدی بانک‌هاست که بر آن تاکید ویژه داریم.

براساس این گزارش پیش از این با وجود آنکه باید تمامی بانک ها برای پرداخت تسهیلات همکاری لازم را داشتند اما تنها بانک تخصصی حوزه مسکن پای کار آمده و هنوز جای خالی سایر بانک ها در این پروژه ها دیده می شود.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۵ ۰۵ شهريور ۱۴۰۲
تسهیلات ساخت به حساب مجریان ذیصلاح نظام مهندسی پرداخت شود .
آخرین اخبار