سامانه یکپارچه فروش خودرو حذف نمی شود

وزیر صمت گفت: سامانه یکپارچه فروش خودرو حذف نمی شود چرا که برای تعادل بازار مناسب است.

عباس علی‌‎آبادی در حاشیه مراسم تحویل خودرو‌های وارداتی ۱۴۰۲ گفت: همچنان فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه صورت خواهد گرفت به طوری که برای حفظ بازار این سامانه فعال است.

او گفت: در طول دو سه هفته آینده روند عرضه خودرو را توسعه خواهیم داد. امیدواریم عرضه خودرو  به سرعت طی ماه‌های آینده شتاب بگیرد؛ این مطالبه ماست؛ این چیزی است که وزارت صمت از آن‌هایی که برای عرضه خودرو تعهد دادند مطالبه خواهد کرد.

وزیر صمت گفت: همه مردم باید به بهترین خودرو‌ها به خصوص خودرو‌های داخلی و با قیمت‌های مناسب دسترسی داشته باشند؛ ما به سمت برقی سازی خودرو‌ها در حال حرکت هستیم.

علی آبادی گفت: مردم خودرو‌های وارداتی را که ثبت نام کردند باید ظرف ۳-۴ ماه آینده تحویل بگیرند؛ این وعده‌ای است که به ما دادند و ما آن را مطالبه خواهیم کرد.

علی‌آبادی با اشاره به اینکه مسیر ساخت اتوبوس‌های برقی به‌صورت انبوه آغاز شده است، گفت: احتمالاً مردم تا آخر امسال تعداد قابل‌توجهی اتوبوس برقی در شهر مشاهده خواهند کرد و از این اتوبوس‌های برقی استفاده خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه سال آینده خودرو‌های برقی به‌صورت انبوه برای مردم عرضه خواهد شد، بیان داشت: ساخت موتورسیکلت برقی به‌صورت تجاری آغاز شده است و در زمینه تولید خودروی برقی نیز دو شرکت جلوتر از بقیه هستند، البته در ساخت موتورسیکلت به‌صورت تجاری بعضی از شرکت‌ها کار را شروع کرده‌اند.

وزیر صمت با اشاره به واردات، ادامه داد: واردات خودرو‌های برقی که قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای دارند، نیز در اولویت وزارت صنعت، معدن و تجارت خواهند بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Hossein
۲۰:۲۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
باشه اشکالی ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
چی بگیم ما دگه عادت کردیم به تو سری خوردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
از ایران خودرو دنا پلاس صفر خریدم. علاوه بر صداهای عجیب درون اتاق، رادیو اون خراب است. چند بار زنگ زدم به 96440گفتند فقط نمایندگی های 1040و 1061 و 1067 می تونند در این موارد خدمات بدن و باید اینترنتی نوبت بگیرم. یکماهه که هر روز برای گرفتن نوبت تلاش می کنم ولی به هیچ وجه نوبت خالی وجود نداره. چه کار کنم؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
چه قبول کنید چه نکنید بازار خودرو و سودهای سرشار دیگر عواملش ! چه در خیابان ها چه در خانوارها چه در خودرو سازها کشور در حال اشباع است ! دیگه زمان پول پارو کردن صرفا در چاله تولید و فروش خودرو داره بسر میاد ! و جای سیاست دلال و احتکار و قطره چکانی و سامانه ووو..... زمان چابک شدن با مدیریت صحیح در چرخه تولید و بازبافت و نوسازی خودرو های مردم با همه خوب و بدش داره فرا میرسه
Iran (Islamic Republic of)
عدم تحویل تارا دستی ۳۱ خرداد
۱۵:۳۴ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
عدم تحویل تارا دستی ۳۱ خرداد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
کاش خودروساران به همراه سامانه حذف می شدند وخودروخارجی وارد می شد تا مصرف سوخت کاهش یابد محیط زیست آسیب نبیند وجان مردم به خطر نیفتد
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۱۵:۳۶ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
چطوریه مرگ بر شرق و غرب و شمال و جنوب و ... ولی وقتی موقع استفاده از دستاوردهاشون میشه میشن گل و بلبل
خودمون هم نمیدونیم چند چندیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
اینکه در زمینه خودرو در حق مردم ایران ظلم می‌شود درش شکی نیست اما این دلیل نمیشه به خاطر شرایط انحصاری که برای فروش خودرو در داخل کشور پیش اومده و مردم مجبورن به شکلی که اونها میخوان ازشون خرید کنن یه عده مردم را احمق و نادان خطاب کنن و به مردم ایران توهین کنن و اونچه لیاقت خود و خانوادشون هست را نثار مردم بی گناه کنن.خوب مردم به خودرو احتیاج دارن چاره جز خرید ندارن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
فقط چرت و پرتی میگی. 4ماهه پول ملت رو گرفتی هنوز هیچ خبری از ماشین نیست. هیچ خراب شده ای هم پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
لعنت خدا بهتون
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
هر روز یه تصمیم خجالت نمیکشین یه روز میگین برداشته میشه یه روز میگین کاشته میشه این خودروتون وزیریتون سامانتون بخوره سرتون
Germany
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
البته حذف نمیشه کجا سراغ دارید چند صد هزار احمق پول بلوکه کند چند ماه بابت خودروی مدل نامعلوم بقیمت نامعلوم به تاریخ تحویل نامعلوم همچين خران غیر از ایران وجود ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
مردم مجبورن پول بلوکه کنن تا خودرو ۸۰۰ میلیونی را حالا با تاخیر چند ماهه مثلا ۴۰۰ میلیون بگیرن و مهمتر اینکه احمق خودتی کودن نادون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
دیگر این که سازماندهی نمی خواهد ۱۰ میلیون خودرو واردکنید .
دیگر به هیچ سامانه ای نیاز ندارید .
وقتی بازار اشباع شود رقابت واقعی شرع می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۷ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
تیتر جراید شد که متقاضبان خودرو مونتاژی سامانه فقط ده درصدشون بیعانه رو پرداخت کردن !!!! (آنهم دو روز!) آخه هر بیعانه ایی که میخواهی بدهی اول باید قیمتش زمان تحویلش ووو ...... در قرار داد مشخص باشد ! سامانه و پایانه و رفاقت و بورس ووو ..... برای تلکه مردم هرکی یه گوشه کار رو چسبیده و کار به بقیه هم نداره و همدیگر رو هم قبول ندارن ... رها!!!! تهشم میشه نارضایتی مردم که شدم که شد!!!
Korea (Republic of)
مجید
۱۳:۱۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
لطفا اعلام کنید ثبت نام جدید چه زمانی خواهد بود؟ امثال من که در زمان ثبت نام های قبلی مبلغ 100 تومان را نداشتند منتظر اعلام تاریخ جدید ثبت نام هستند. لطفا پیگیری کنید. ممنون
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۸ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
خاک تو سرت دنبال پالان میگردی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
واقعا خیلی ظلمه صد تومن بدی که بزارن تو قرعه شرکت کنی که یه زمانی خودرو بگیری .مشکلات خودساخته آقازاده هایتان را تمام کنید ، تمام مدیران سابق که کشور را به اف ای تی اف و برجام گره زدند را محاکمه کنید. مدیران فعلی دل خوش به حرف های مدیران رانتی صنایع نباشید که اگر نظارت نکنید کار شما هم به طلب محاکمه می رسد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۱۳ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
خاک توسر امثال شما که لیاقت زندگی خوب ندارید.
آخرین اخبار