مربی تیم ملی اسپانیا در یک‌قدمی اخراج!

حرکت لوئیس دلافوئنته، مربی تیم ملی اسپانیا، هنگام سخنرانی لوئیس روبیالس در مجمع فدراسیون فوتبال اسپانیا ممکن است به قیمت اخراج او تمام شود.

روز جمعه لوئیس روبیالس در مجمع فدراسیون فوتبال اسپانیا حاضر شد تا در مورد اقدام غیراخلاقی خود هنگام اهدای مدال قهرمانی جهان به جنی هرموسو توضیح بدهد.

اعلام شده بود او در این جلسه استعفا خواهد داد، ولی در چرخشی ۱۸۰ درجه‌ای صراحتا گفت که هرگز استعفا نمی‌دهد چرا که اقدام او با توافق طرف مقابل بوده و هرگز کاری انجام نداده که به خاطرش استعفا بدهد. زمانی که او چند بار تکرار می‌کرد استعفا نخواهد داد، نیمی از حاضران در سالن تشویقش کردند از جمله مربی فعلی تیم ملی اسپانیا، لوئیس دلافوئنته.

یک روز بعد روبیالس با حکم فیفا ۹۰ روز تعلیق شد تا به وضعیت او رسیدگی شود و به احتمال فراوان دیگر به پست خود بر نمی‌گردد. وزارت ورزش اسپانیا نیز رسما از روبیالس شکایت کرده تا دیگر او به آخر خط برسد.

اکنون شرایط برای کسانی که روبیالس را در سالن تشویق کردند نیز سخت شده است. طبق ادعای کادنا سر، لوئیس دلافوئنته به همین دلیل حالا در یک‌قدمی اخراج قرار دارد و امروز در جلسه فوری در فدراسیون فوتبال باید توضیح بدهد.

مربی تیم ملی اسپانیا

هرچند او دیروز در بیانیه‌ای رسمی اقدام روبیالس را محکوم کرد، ولی هیچکس در اسپانیا متقاعد نشده که او حقیقت را می‌گوید. این در حالی است که دلافوئنته دیروز در تماس با ۶ عضو بلندپایه وزارت ورزش به آن‌ها گفته است که فریب خورده چرا که روبیالس به او گفته بودند قطعا استعفا خواهد داد. او امروز باید در مورد حرکت خودش توضیح بدهد و باید دید می‌تواند مانع اخراج خودش شود یا خیر.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار