افغانستان قهرمان و نایب قهرمان مسابقات کاراته آسیا

تیم کاراته الف و ب افغانستان در مسابقات آسیایی شوتوکان در ایران به مقام قهرمانی و نایب قهرمانی رسیدند.

سومین دوره مسابقات آسیایی سبک شوتوکان IKD ایران «جام نقش جهان» در بخش آقایان از 8 تا 10 سنبله/شهریور به میزبانی شهرستان نجف‌آباد اصفهان در سالن موهبت مجموعه ورزشی آزادی امیرآباد برگزار شد.

در این دوره از مسابقات، تیم ب افغانستان به مقام قهرمانی رسید و تیم الف افغانستان نیز نائب قهرمانی سومین دور مسابقات آسیایی جام نقش جهان را از آن خود کرد.

افغانستان در پانزدهمین دور حضور مستمر و هر ساله خود در مسابقات بین‌المللی اصفهان با عنوان «سومین دور مسابقات آسیایی جام نقش جهان» در قالب دو تیم (الف) و (ب) در این دور مسابقات شرکت نمود.

در سومین دوره مسابقات آسیایی جام نقش جهان در مجموع 850 ورزشکار از ۷ کشور هند، عراق، افغانستان، پاکستان، نپال، تاجیکستان و 18 استان ایران به رقابت پرداختند.

در مجموع مدال‌ها، کشور ایران حایز بیشترین مدال گردید. تیم افغانستان نیز با چهار طلا، یک نقره و سه برنز در بخش انفرادی و همچنان در مسابقات تیمی طلا و نقره تیمی را بدست آورد که در مجموع نائب قهرمان این دور از مسابقات گردید. تیم پاکستان عنوان سومی مسابقات را به خود اختصاص داد.

لازم به ذکر است که رامین یوسفی تاجیک از افغانستان به عنوان فنی‌ترین بازیکن و سید محمد امیری از افغانستان به عنوان مربی برتر اين دوره از مسابقات معرفی شدند.

لازم به ذکر است این رقابت‌ها در بخش آقایان ۸ تا ۱۰ سنبله/ شهریور ماه برگزار شد و در بخش بانوان نیز از ۱۱ تا ۱۳ سنبله/ شهریور در حال برگزاری می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار