بررسی ۳۶ پرونده در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران

۳۶ پرونده در کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران بررسی و تعیین تکلیف شد.

 جلسه کمیسیون تبصره یک ماده یک امور اراضی استان تهران به ریاست میر محمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و با حضور جبرائیل برادری رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، علیرضا مزینانی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران، یدالله مظاهری مدیر امور اراضی استان تهران و سایر اعضا برگزار شد. 

در این جلسه ۳۶ فقره پرونده در مورد درخواست تغییر کاربری اراضی کشاورزی در شهرستان های اسلامشهر، شهریار، ملارد، فیروزکوه، دماوند، بهارستان، قدس، ورامین، ری و پاکدشت برای اجرای زیرساخت‌های بخش کشاورزی و غیرکشاورزی بررسی و مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 

 گفتنی است براساس تبصره یک ماده یک قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها، تشخیص موارد ضروری تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها در هر استان به عهده کمیسیونی مرکب از رئیس سازمان جهاد کشاورزی، ‌مدیر امور اراضی، رئیس سازمان مسکن و شهرسازی، مدیرکل حفاظت محیط زیست آن استان و یک نفر نماینده استانداری است که به ریاست سازمان جهاد کشاورزی هر استان تشکیل می شود. 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سید اکبر
۱۱:۱۸ ۲۲ شهريور ۱۴۰۲
سازمان جهاد کشاورزی همیشه دستخوش تغییر بوده و رئیس جدید نظر و امضاکنندگان رؤساي قبلی را قبول ندارند با توجه به اینکه تغییر کاربری ملک بنده قبل از انقلاب و قبل قانون تعقیر کاربری منصوبه سال ۱۳۷۴ بوده و با وجود صدور برگه عدم شمول بتوسط همین اداره جهاد ؟ با توسعه بنای بنده موافقت نمیشود درصورتیکه حکم برائت از نهاد قوه قضائیه را هم دارا هستیم و اطراف ملک بنده کلی توسعه و احداث سوله و بنا صورت گرفته که مربوط به سالهای دهه هشتاد میباشد.؟؟
آخرین اخبار