نماینده ولی فقیه آذربایجان غربی در مهاباد:

دشمنان هر لحظه بدنبال مصیبت و آسیب به نظام ما هستند

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: دشمنان این انقلاب هر لحظه به دنبال مصیبت و آسیب به نظام ما بوده و دشمنی آن‌ها پایان ندارد.

حجت السلام و المسلمین سیدمهدی قریشی نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی در همایش جهاد تبیین ویژه ائمه اهل سنت که به میزبانی مهاباد، برگزار شد، گفت: تاریخ ۴۴ ساله بعد از انقلاب اسلامی نشان داده هر باره دشمنان به نحوی خواهان ضربه به این نظام بودند.

وی ادامه داد: در این مدت ملت ما با توسل به دین خود زیر سایه رهبری داهیانه مقام معظم رهبری توانستند بر همه آن‌ها با موفقیت و سربلندی غلبه کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: در جریان فتنه‌های اخیر مشخص شد که چه کسانی دین ما را به سخره گرفتن و علیه امنیت و ثبات جامعه با چه روش‌هایی گام برداشتند.

حجت السلام قریشی اضافه کرد: بصیرت و آگاهی در کنار عبودیت الهی از جمله اصلی‌ترین وظایف پیامبران الهی بوده که امروز بر ماموستایان دینی واگذار شده است.

وی بیان کرد: هر اندازه بتوان ارتباط معنوی با پروردگار را از طریق شب زنده داری و اخلاص نیت بیشتر کرد بهتر می‌تواند وظیفه و رسال خود در آگاهی بخشی جامعه را ادا کرد.

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد هم در این همایش گفت: ماموستایان و روحانیون افراد تعیین کننده در پیروزی انقلاب اسلامی بوده و همچنین استمرار آن هستند.

وی با بیان اینکه دشمنان از عزت و اقتدار نظام در هراسند، افزود: ما باید دشمنان خود را بشناسیم و راه مقابله با آن‌ها را پیدا کنیم.

عباسی با اشاره به لزوم بیان دستاورد‌های نظام گفت: امروز بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، جهاد تبیین دستاورد‌های انقلاب، وظیفه‌ای است که تمامی مسئولان و دلسوزان نظام باید به آن عمل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.