توزیع مواد غذایی به بیش از ۶ هزار خانواده نیازمند در افغانستان

طالبان از توزیع مواد غذایی به بیش از ۶ هزار خانواده نیازمند در ۳ ولایت افغانستان خبر داد.

مقام‌های محلی طالبان در جوزجان، غور و بادغیس می‌گویند به ۶ هزار و ۴۹۲ خانواده نیازمند در این ولایت‌ها مواد غذایی و بسته‌های سولری توزیع شده است.

مولوی اسدالله حمزه، رییس احیا و انکشاف دهات طالبان در جوزجان می‌گوید کمک‌های بشردوستانه سازمان جهانی غذا در همکاری موسسه CHA برای دو هزار و ۷۶۲ خانواده نیازمند را در ولسوالی قوش‌تپه و دو هزار و ۸۷۰ خانواده دیگر در ولسوالی درزاب مواد غذایی توزیع شده است.

به گفته وی، این بسته‌های مواد خوراکی شامل ۵۰ کیلوگرام آرد، شش کیلوگرام جو، چهار کیلوگرام روغن، یک‌ونیم کیلوگرام مواد تغذیه اطفال و چهار کیلوگرام آرد غنی شده و سوپر سریالاک می‌باشد.

در همین حال، مقام‌های محلی طالبان در ولسوالی چهارسده غور نیز می‌گویند که به ۷۱۰ خانواده نیازمند مواد غذایی توزیع شده است.

از سوی دیگر، ریاست امور مهاجرین و عودت‌کنندگان طالبان در ولایت بادغیس می‌گوید کمیساری عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان(UNHCR) به ۱۵۰ خانواده بیجاشده داخلی در این ولایت بسته کمکی سولر و باتری توزیع کرده است.

این در حالی است که پیش از این برنامه جهانی غذا در چندین دوره کمک‌های بشردوستانه شامل پول نقد و مواد خوراکی را در ولایت‌های مختلف افغانستان توزیع کرده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار