رئیس جمهور:

امروز ایران در حال توسعه و فناوری است

آیت الله رئیسی گفت: ایران امروز، ایران در حال توسعه و فناوری است که با امید پیش می‌رود.

آیت الله رئیسی رئیس جمهور  شب گذشته در دیدار طلاب و روحانیون خراسان جنوبی گفت: در زمینه مبارزه با ظلم و فساد، علما و روحانیون شهدای زیادی تقدیم کردند و بسیاری از آنان در زندان‌ها به سر بردند و در خراسان جنوبی نیز شهدای روحانی زیادی داشتیم که برای دفاع از انقلاب و اسلام جان دادند.

او افزود: دشمن علیه روحانیت فتنه‌ها و شایعه پراکنی‌های بسیاری کرد، اما همچنان روحانیون در بین مردم جایگاه ویژه‌ای دارند.

آیت الله رئیسی در خصوص مسجد داری و جذب جوانان مسجدی که از وظایف روحانیون است بیان کرد: حضور روحانیون در مساجد باید پررنگ باشد و بتوانند جوانان را جذب و به مسجد علاقه‌مند کنند.

رئیس جمهور با اشاره به تلاش‌های امام راحل برای انقلاب گفت: در دهه اول که دوره تأسیس انقلاب بود موانع زیادی را بر سر راه امام گذاشتند که با همراهی مردم انقلابی این دوره سپری شد.

او ادامه داد: در دوره توسعه القا کردند که موفق نخواهید شد در تداوم انقلاب و در دوره تثبیت نیز کارشکنی کردند و همچنان در حال توطئه هستند تا جایی که رهبر معظم انقلاب اعلام کردند دشمن جنگ ترکیبی را علیه ما آغاز کرده است.

آیت الله با بیان اینکه پیشرفت‌های کنونی ما پیشرفت‌های شگفت انگیزی است که سبب شگفتی خارجی‌ها شده است تصریح کرد: ایران امروز، ایران در حال توسعه و فناوری است که با امید پیش می‌رود.


بیشتر بخوانید


رئیس جمهور افزود: دولت را با بدهی تحویل گرفتیم و با توکل بر خدا و تکیه بر توان و همت مردم و اعتماد به نخبگان و صاحب نظران و متخصصان مشکلات را پست سر گذاشتیم.

او تمام تلاش دولت را ایجاد امید دانست و گفت: هر فردی که از گذشته تاکنون سمتی داشته و دارد و با حرکت جهادی امروز در کشور مخالفت می‌کند حتما برکنار می‌شود.

آیت الله رئیسی عنوان کرد: دولت ما دولت تحول است و همه شما نیز باید تحول ایجاد کنید و رسالت امروز علما و روحانیون تداوم راه شهدا و اصلاح کار‌ها و امور است.

رئیس دولت سیزدهم از اتفاقات خوب در آینده خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی‌های اقتصادی، تورم را کاهش خواهیم داد و این در برنامه توسعه هفتم پیش بینی شده است.

او گفت: برای اصلاح جامعه باید همه سختی‌ها و فراز و فرود‌ها را تحمل کرد و در کسب دانش و اجرای عدالت اجتماعی تلاش کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.