سامانه مدیریت اسناد در شهرداری قزوین راه اندازی شد

رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین از راه اندازی سامانه مدیریت اسناد در مجموعه شهرداری قزوین خبر داد.

اسفندیاری رییس سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری قزوین گفت: بهره برداری از سامانه مدیریت اسناد راهکاری جامع برای امنیت اسناد و مدیریت اطلاعات سازمانی (ذخیره سازی، جست وجو و بازیابی) است.

وی اظهار داشت این سامانه، اسناد و اطلاعات را از منابع مختلف جمع آوری، تحلیل و به صورت یکپارچه مدیریت می‌کند و بستر لازم را برای مدیریت دانش (مانند امکان تبادل نظر، دانشنامه، گفتگو، پیام رسانی، اشتراک منابع و یادداشت) در مجموعه شهرداری فراهم می‌آورد.

اسفندیاری با بیان این مطلب که سامانه مدیریت اسناد، امکان جست وجو در فایل‌های متنی و تصاویر و تبدیل تصویر به متن را با استفاده از تشخیص نوری کاراکتر (OCR) و طبقه بندی خودکار، در پرونده‌های دیجیتالی فراهم می‌کند، افزود: ایجاد فرم‌های متفاوت چندزبانه، فراخوانی تمام قابلیت‌های نرم‌افزار با استفاده از وب‌سرویس برای سامانه‌های موجود، مقایسه اسناد و نمایش آن‌ها به‌صورت Slideshow و امانت‌دهی سند به کاربران از دیگر قابلیت‌های سامانه مدیریت اسناد به شمار می‌رود.

وی خاطرنشان کرد: کاربران (پرسنل شهرداری) می‌توانند برای دسترسی به این سامانه از طریق نشانی city.qazvin.ir در بخش پرتال کارمندی وارد سامانه آرشیو الکترونیکی هوشمند مدیریت اسناد شوند و از خدمات آن بهره‌مند گردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.