دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای موتورسیکلت و کشف ۴ دستگاه موتورسیکلت سرقتی خبر داد.

 سرهنگ مهدی رشنودی   اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان ایرانشهر موضوع شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار مأموان پلیس این شهرستان قرار گرفت.

 وی افزود: تیم رسیدگی کننده به پرونده، با حضور در صحنه‌های سرقت و جمع آوری سرنخ‌های موجود، ۲ سارق حرفه‌ای را شناسایی و دستگیری آن‌ها را در دستور کار خود قرار دادند.

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: ماموران پلیس کلانتری ۱۲ ایرانشهر پس از شناسایی مخفیگاه متهمان به محل اعزام و ضمن دستگیری این ۲ سارق در بازرسی از مخفیگاه آن‌ها ۴ دستگاه موتورسیکلت مسروقه را کشف کردند.

 سرهنگ "رشنودی" بیان داشت: متهمان که پس از رو به رو شدن با شواهد و ادله پرونده چاره‌ای جز بازگویی حقیقت نداشتند لب به اعتراف گشوده و در تحقیقات تکمیلی پلیس به ۱۰ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف کردند.

 وی در پایان با تأکید بر عزم جدی پلیس در برخورد با سارقان و مخلان امنیت مردم از شهروندان خواست ضمن رعایت هشدار‌های پلیسی در حفاظت و نگهداری از اموال خود، در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک موضوع را از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

برچسب ها: سارق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار