مدیرکل امور مالیاتی سیستان و بلوچستان معرفی شد

با حکم رئیس سازمان امور مالیاتی کشور نادر ریگی به‌عنوان سرپرست این سازمان در استان منصوب شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان در آئین تکریم و معارفه مدیر کل امور مالیاتی استان با بیان اینکه سرپرست جدید اشراف کاملی به موضوعات مالیاتی دارد، بیان کرد: آنچه انتظار داریم از حوزه امور مالیاتی که بخشی از درآمد استان از این محل است این بوده که هم به تکالیف خود عمل کرده و هم واقعیت‌ها را ملاک قرار دهند.

داوود شهرکی گفت: انتظار ما این است مالیات بر اساس واقعیت باشد و ممیزان مالیاتی که مستندات ارباب رجوع را کنترل می‌کنند واقعیت‌ها را ملاک قرار دهند.

وی ادامه داد: از ممیزان مالیاتی انتظار این است تمرکز خود را بر وصول مالیات‌های شناسایی شده بگذارید تا فرار مالیاتی نداشته باشیم.

این مسوول با بیان اینکه سیستان و بلوچستان در حوزه تولید از معافیت خوبی برخوردار است، اذعان کرد: وصول مالیات با رعایت اصل عدالت و جلوگیری از فرار مالیاتی از راهکار‌های موثر در زمینه ثبات اقتصادی و مهار تورم است.

وی با بیان اینکه افراد حاضر در این مجموعه باید ارتباط با مردم را قوی و ارباب رجوع را توجیه کنند، گفت: شرایط بازار در سال‌های اخیر با توجه به تورم برای مردم متناسب نبوده که نیازمند مدیریت در این بخش و همکاری با اصناف هستیم.

برچسب ها: انتصاب ، امورمالیاتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار