برتری تیم ملی فوتسال ایران مقابل پاراگوئه

تیم ملی فوتسال ایران در اولین مسابقه خود در مسابقات برزیل از سد پاراگوئه گذشت.

 تیم ملی فوتسال کشورمان بامداد امروز (پنجشنبه) در اولین دیدار دور گروهی خود در رقابت‌های ۶ جانبه برزیل در سالن سوروکابا آرنا، سائوپائولو به مصاف پاراگوئه رفت و با نتیجه ٢ بر یک به پیروز شد.

شاگردان وحید شمسایی که حریف سرسختی مقابل خود داشتند، در نیمه اول علی‌رغم حملات متوالی در گلزنی ناموفق بودند و البته درخشش گلر تیم ملی فوتسال ایران نیز در بسته ماندن دروازه تاثیر زیادی داشت تا دو تیم بدون گل زده به رختکن بروند.

فوتسالیست‌های ایران پس از شروع هجومی در نیمه دوم توانستند در دقیقه ۲۳ روی دو موقعیت پیاپی و پاس‌های سریع، گل اول را با یک پاس در عرض به مقابل دروازه پاراگوئه توسط محمدحسین درخشانی به ثمر رسانند.

پس از این گل پاراگوئه حملاتی به وجود آورد، اما موقعیت‌های ایران خطرناک‌تر بود و شاگردان شمسایی با توپ گیری ایجاد فرصت داشتند و موفق شدند روی یک ضدحمله سریع در دقیقه ۳۱ گل دوم را توسط سعید احمدعباسی، لژیونر فوتسال ایران به ثمر رسانند.

تیم ملی فوتسال پاراگوئه که چیزی برای از دست دادن نداشت، در لحظات پایانی روی به بازی پاور پلی (استفاده از یک بازیکن به جای گلر) آورد که این روش فقط یکبار در فاصله یک دقیقه و ۵۰ ثانیه تا اتمام مسابقه جواب داد و دروازه ایران بالاخره باز شد، اما در نهایت شاگردان وحید شمسایی توانستند به پیروزی ارزشمند دو بر یک برسند.

تیم ملی فوتسال ایران دیدار افتتاحیه تورنمنت ۶ جانبه برزیل را با پیروزی پشت سر گذاشت تا سه امتیازی شود و شانس بالایی برای صعود از گروه B و تقابل با تیم میزبان در دور نیمه نهایی یا فینال داشته باشد.

ملی پوشان فوتسال ایران از ساعت ۲:۳۰ بامداد فردا جمعه (به وقت ایران) باید دومین مسابقه خود را در سالن سوروکابا آرنا مقابل تیم ملی کلمبیا برگزار کنند که در صورت کسب حتی یک امتیاز نیز صعودشان را قطعی خواهند کرد.

گفتنی است، در آخرین مسابقه گروه B این تورنمنت نیز بامداد روز شنبه تیم‌های ملی فوتسال پاراگوئه و کلمبیا مقابل هم قرار می‌گیرند و در گروه A نیز تیم‌های برزیل، ژاپن و عربستان حضور دارند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار