افزایش یکباره قیمت خودروی کوئیک مشتریان را گلایه‌مند کرد

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از افزایش یکباره قیمت خودروی کوئیک GX تیپ R گلایه کردند.

خودروی کوئیک یکی از محصولات شرکت سایپا است. این خودرو نسبت به پراید و ساینا از امنیت بالاتری برخوردار است به همین دلیل در بین مشتریان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. اما افزایش یکباره قیمت این خودرو  متقاضیانی را که چندین ماه در انتظار تحویل آن هستند نگران کرده است.

شهروندخبرنگار‌های ما با ارسال پیام‌هایی از گرانی این خودرو گلایه کردند و خواستار رسیدگی به این مشکل شدند.

 متن پیام شهروندخبرنگار‌ها

با سلام من یک دی ماه سال گذشته یک دستگاه کوییک GX تیپ R از شرکت سایپا پیش خرید کردم. بعد از ۱۰ ماه سرگردانی و عدم اطلاع از قیمت، متاسفانه شورای رقابت قیمت این ماشین را ۳۲۱ میلیون تومان تعیین کرده است که هم قیمت پژو پارس است. خواهش می‌کنم صدای ما به گرانی در قیمت‌گذاری ۴ محصول جدید شرکت سایپا باشید.


با سلام من اسفند ماه سال گذشته یک دستگاه کوییک GX تیپ R  از شرکت سایپا پیش خرید کردم. بعد از چند ماه سرگردانی و عدم اطلاع از قیمت، متاسفانه شورای رقابت قیمت این ماشین را ۳۲۱ میلیون بدون مالیات تعیین کرده است که هم بیش از قیمت پژو پارس و دنا پلاس است. خواهش میکنم رسیدگی کنید.


سلام وقت بخیر ما دی ماه سال ۱۴۰۱ اقدام به خرید یک دستگاه کوییک GX تیپ R کردیم که قیمت نداشت و نهایت تخمین ما ۲۲۰ میلیون تومان بود. ولی الان قیمت آن به ۳۲۱ میلیون تومان افزایش یافته است. واقعا قدرت و توان افزایش ۱۰۰ تومانی را نداریم. چرا باید شرکت سایپا محصولاتش را از ایران خودرو گران‌تر بفروشد. لطفا پیگیری کنید.


سلام عرض ادب من ۷ ماه است که خودروی کوییک ثبت نام کردم، چون پول من در حد پراید بود چرا باید بعد این همه مدت پول به این گرانی پرداخت کنم.


بنده  یک دستگاه کوییک GX تیپ R پیش ثبت نام کردم و با فروش خودروی پراید ۱۱۷ میلیون تومان پرداخت کردم. به این امید که خودروی صفر کیلومتر سوار شوم. حالا که قیمت‌ها توسط شورای رقابت اعلام شده پرداخت این قیمت برای من که دانشجو هستم بسیار سنگین است و به هیچ عنوان توان پرداخت آن را ندارم. اگر این پول را هشت ماه گذشته در بانک سرمایه گذاری کرده بودم سودش بیشتر بود. خواهش می‌کنم رسیدگی کنید.  


سلام من یک دستگاه کوییک GX تیپ R   ثبت نام کردم. پرداخت مبلغ ۳۲۱ میلیون تومان برای ما بسیار سنگین است. خواهش می‌کنم حامی ما باشید و به این مشکل رسیدگی کنید.


بنده یک کوئیک جی ایکس تیپ آر ۸ ماه پیش ثبت نام کردم و مبلغ ۱۱۷ میلیون تومان پول وام ازدواجم را به امید خودروی صفر کیلومتر پرداخت کردم. حالا که قیمت‌ها از سوی شورای رقابت مشخص شده است پرداخت این قیمت اصلا در توان من نیست پیگیری کنید.


سلام وقت بخیر، من سال قبل در طرح پیش فروش سایپا ثبت نام کردم و این مبلغ را با هزار گرفتاری و قرض جور کردم. یک سال است که ثبت نام کردم، دوتا بچه کوچک دارم، کارگرم و مستاجر هستم و توان پرداخت ندارم، کاش حداقل تبدیل به یک خودروی ارزان‌تر کنند خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
حیدر صادقی
۱۶:۲۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
هفت ماه پیش ثبت نام کردیم چون پول نداشتیم ارزانترین خودرو رو خریدیم الان با این قیمت مجبوریم انصراف بدیم
لا اقل طرح تعویض بدید با کوئیک معمولی
نداریم از کجا بیاریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
سلام ما در طرح پیش فروش سایپا کوئیک gxنوشتیم نهایتا گفتیم ۲۵۰ تومن پرداخت میکنیم حالا بااین افزایش قیمت قادر به پرداخت نیستیم خواهش میکنم به این موضوع رسیدگی کنید آخه ما که محصولات سایپا رو نوشتیم مشخص هست که برای مصرف خریداری کردیم چرا این همه افزایش قیمت رو شورای رقابت تایید کرد مگر سال مهار تورم نیست پس این افزایش قیمت الان ینی چی ...؟!!
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۷:۲۳ ۲۷ شهريور ۱۴۰۲
با توجه به افزایش قیمت و تورم پیش بینی من برای خرید این خودرو نهایت 250 میلیون بوده، الان اعلام کردن 320 میلیون ، یعنی این افزایش فقط برای کنترل پایداری و تغییر نام به gxr - این معامله نه اسلامی هست نه انسانی - تقاضای رسیدگی مسئولان را دارم
آخرین اخبار