جذب بیش از ۱۰۰ پرستار در اهواز با برگزاری ۲ آزمون استخدامی

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۴۰ پرستار با برگزاری ۲ آزمون مجزا جذب و پذیرفته شدگان به واحد‌های مربوط معرفی شدند.

سید سعید آزنده گفت: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به منظور تأمین نیروی پرستار، در کمتر از یکسال، پس از دریافت مجوز‌های لازم، ۲ آزمون مجزا را در تاریخ‌های ۲۱ مردادماه ۱۴۰۱ و ۲۳ تیرماه ۱۴۰۲ به صورت داخلی برای جذب نیروی پرستار به ویژه برای شهر اهواز برگزار کرد.

او می‌گوید: از محل مانده مجوز‌های دانشگاه از سال‌های قبل، جذب ۹۰ پرستار در آزمون پارسال و ۵۰ پرستار در آزمون امسال از مهم‌ترین اقدامات دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز به شمار می‌رود که نتایج هردو آزمون اعلام شده و افراد پذیرفته شده نهایی برای اشتغال به واحد‌های مربوط معرفی شدند.

آزنده می‌گوید: شغل محل‌هایی را که در آزمون در نظر گرفتیم، به منظور تأمین نیروی انسانی در بیمارستان‌های جدید در مناطق و شغل محل‌هایی که سازمان امور اداری و استخدامی احصا کرده بود تعیین شده و دانشگاه بر اساس بند یک مجوز سازمان اداری استخدامی مورخ ۱۳ اسفندماه ۱۴۰۱ که به وزارت بهداشت ابلاغ شده، صرفاً مجاز به جذب نیروی انسانی در شغل محل‌های یادشده در جداول پیوست این مجوز بوده و اجازه دخل و تصرف در آن ندارد.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی اهواز درخصوص رشته بهداشت خانواده و پذیرش ماما و اعلام نشدن پذیرش کارشناس بهداشت عمومی، گفت: موضوع از طریق وزارتخانه در حال پیگیری است و اصلاح لازم انجام خواهد شد.

او ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با استفاده از همه ظرفیت‌های خود پیگیر دریافت مجوز‌های لازم به منظور تأمین نیروی انسانی و باهدف کاهش فشار کاری بر همکاران به ویژه در حوزه پرستاری شهر اهواز است.

این مقام مسئول گفت: مکاتبات متعددی در این خصوص صورت گرفته و کار‌هایی در دست انجام است که به محض حصول نتیجه، اطلاع رسانی انجام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.