امکان بهره گیری همگان از مصوبات طرح جوانی جمعیت در یزد نیست

رییس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: به دلیل فراهم نبودن شرایط امکان بهره مندی از مصوبات طرح جوانی جمعیت برای همه افراد وجود ندارد.

محمد باقر پارسائیان رئیس کمیسیون خانواده شورای اسلامی شهر یزد گفت: تنها افراد محدودی توانستند از مصوبه تخفیف ساخت و ساز ۵۰ تا ۱۰۰ درصد این بخش بهره‌مند شوند.

او ادامه داد: طبق قانون برای بهره مندی از این تخفیف و همچنین دیگر مصوبات اعمال شده باید زمین‌ها سنددار بوده و در داخل محدوده شهری قرار داشته باشد، اما بسیاری از افراد این شرایط را ندارند و لذا نمی‌توانند از این تخفیف‌ها بهره‌مند شوند.

عضو شورای اسلامی شهر یزد گفت: از مسئولان در خواست داریم تا در این زمینه بازنگری داشته باشند و در صورت امکان شرایط استفاده افراد بیشتری فراهم شود البته مردم عزیز می‌توانند با مطالعه کامل این قانون نسبت به بهره مندی آن اقدام کنند.

او خاطرنشان کرد: در قالب طرح جوانی جمعیت به افراد واجد شرایط در صدور پروانه ساخت از ۵۰ تا صد درصد تخفیف داده می‌شود و همچنین افرادی که دارای زمین سنددار در محدوه شهر یزد باشند و چهار فرزند هم داشته باشند همه عوارض و هزینه‌های صدور پروانه رایگان محاسبه می شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار