معاون استاندار سیستان و بلوچستان:

آگاهی بخشی جوانان بهترین راه مقابله با تهدیدات هویت ستیزانه دشمن است

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بهترین راه مقابله با تهدیدات هویت ستیزانه دشمن آگاهی بخشی و افزایش بینش جوانان و نوجوانان است.

 رضا شریفی  همایش سراسری مدیران مدارس سیستان و بلوچستان با اشاره به نقش الگویی و تربیتی معلمان و مدیران در بین دانش آموزان اظهار کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری دشمن به دنبال تسخیر مغزها، اندیشه‌ها و ایده‌های نسل جوان و نوجوان است و این یعنی ضرورت هوشیاری و بصیرت افزایی در بین جامعه فرهنگیان و دست‌اندرکاران عرصه تعلیم و تربیت.

وی ادامه داد: از آنجایی که دشمن برای نسل جوان و نوجوان ما برنامه‌ریزی و هدف گذاری گسترده‌ای را آغاز کرده و ادامه خواهد داد، هوشیاری و بصیرت افزایی در بدنه آموزش و پرورش بسیار تاثیرگذار و ماندگار است و در این مجال فرهنگیان فهیم و خوش فکر قطعا موتور محرک و پیشران جامعه و شرایط حاکم بر آن بوده و خواهند بود.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان افزود: وحدت و امنیت ۲ محور اساسی و اصولی در راستای توسعه و بالندگی هر جامعه‌ای است و شرایط امروز ایران اسلامی بیش از پیش نیازمند همدلی، هم افزایی و اتفاق نظر بین آحاد جامعه و مجموعه‌های مختلف است.

شریفی تصریح کرد: بهره گیری از ظرفیت‌های اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی استان در مسیر پیشرفت و توسعه آن یک ضرورت است.

وی بیان کرد: در حوزه اقناع افکار عمومی باید تلاش بیشتری انجام گیرد، یکی از شاخصه‌های مهم در این مسیر اهمیت دوچندان جهاد تبیین و بیان دستاورد‌ها و افتخارات نظام اسلامی است که باید به درستی و با درکی صحیح در همه ابعاد به آن بپردازیم.

معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تهاجم دشمن همه جانبه است و بر ماست که با فهم مشترک و درک صحیحی از وضعیت موجود و شرایط پیش رو در مسیر تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش کرده و گام‌های موثری برداریم.

شریفی ادامه داد: زمان شناسی، موقعیت شناسی و شناخت شرایط پیرامون جامعه بسیار مهم است، از همین روی روشنگری و آگاهی بخشی نسل امروز در حوزه دانش آموزی و همراه کردن و همگام کردن آنان با اهداف و مبانی نظام قطعا نتایج درخشانی به دنبال خواهد داشت.

برچسب ها: مدارس ، آموزش و پرورش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار